27 Temmuz 2015 Pazartesi

TAMAM GİT!!!!

TAMAM GİT!!!!
Bu gece her şeyden vazgeçiyorum senden bile,
Hiç gitmeyecek olandın..
Bu gece hüzün kaplıyor her yanımı,
Ne yani sen hiç olmayacak mısın artık,
Gitmek bu limandan niye,
Niye bu cezalar gözlerim de,
İlla gideceksin öyle mi,
Tamam beni öldür öyle git..

Ha sensiz kalmışım ha ölmüşüm,
Söyle be çimen gözlüm fark eder mi,
Söyle şimdi tekrar illa gideceksin öyle mi?,
Bari birazcık umut bıraksaydın ben de giderken,
Söyle hangimiz yalan sevdik,
Hangimiz aslında yalan dost olduk,
Beni ıssız çöller de bırakıp gidiyorsun öyle mi?
Tamam git sadece son defa yüreğime bak da söyle,
Gerçekten hiç olmadık mı? 
Ne yani şimdi biz bir yalanımı yaşadık senle..

Feryadım diz boyu,
Sadece kal demek istiyorum,
Oysa artık sesim çıkmıyor ki, isyanlardayım bu gece,
Sensizliği kaldıramıyorum,
Ne yani illa gideceksin öyle mi?
Tamam git sadece giderken kalbime hançer saplamayı unutma,
Ha sensiz kalmışım,ha ölmüşüm ikisi de aynı şey,
Gözlerim artık seni görmeyecek,
Nasılsın diyen artık biri olmayacak,
Tamam git zaten duymuyorsun artık sesimi,
Kal demeye ne benim gücüm var artık,
Ne de istesem de sen kalırsın artık..

Seni sevmiştim be sevmiştim,
Ne vardı şimdi araya ayrılık koyacak,
Ne vardı şimdi sorun çıkaracak,
Tamam git illa gideceksin öyle mi?
Zaten tutmuyorsun artık ellerimi,
Ben de olmayacağım artık senin dünyan da,
Bu kadar kolaydı öyle mi hemen çekip gitmek,
Zaten ben seni hiç sevmemiştim ki,
Kalbime koymuştum orada donma ,üşüme diye,
Her gün seni sevgimle besliyordum..
Tamam git vefasız artık ben de yokum..

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon