6 Mart 2017 Pazartesi

*AŞKIN KARANLIK YÜZÜ* *14 ŞUBAT İÇİN*14 YAZARDAN*14 KARANLIK ÖYKÜ* *İTHAKİ YAYINLARI*



*AŞKIN KARANLIK YÜZÜ*
*14 ŞUBAT İÇİN*14 YAZARDAN*14 KARANLIK ÖYKÜ*
                             *İTHAKİ YAYINLARI*

14 Şubat Sevgililer Günü: Kimilerinin kâbusu, kimilerinin rüyası; bazı ilişkilerin başlangıcı, bazılarının sonu; mutlu çiftlerin hediye telaşı, mutsuz çiftlerin baş belası; yalnızların hüznü, kalabalıkların coşkusu. Ve hiç umurunda değilmiş gibi davrananları bile hayattan bezdiren, adeta zorunlu bir bayram kutlaması...

Demokan Atasoy, Alper Kaya, Mehmet Berk Yaltırık, Göktuğ Canbaba, Işın Beril Tetik, Hakan Bıçakcı, Galip Dursun, Orkide Ünsür, Murat Baykan, Özlem Ertan, Murat Başekim, Gülbike Berkkam, Uğur Batı, Murat S. Dural’ın elinden çıkan Sevgililer Günü öyküleri, sadece 14 Şubat’ta değil; yılın herhangi bir zamanında aşkın karanlık yüzü ile tanışmak isteyen herkesi tekinsiz bir randevuya davet ediyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Sayfa Sayısı : 248
İlk Baskı Yılı : 2017

KİTAP YORUMUM

isminden de anladığınız gibi 14 Şubat sevgililer gününe ait hikayeler var ama bu bizim bildiğimiz hikayeleri unutun. Aldatılmış olduğunuza hatta, bu hikayeleri okuyunca yalnızlığınıza bile şükredeceksiniz. Öyle ki isyan da etmeyeceksiniz. Çünkü kitaptaki tüm öyküler başlı başına kocaman gerilim/korku içeriyor. Kitap bittiğinde ne kadar şanslı olduğunuzu düşüneceksiniz. Kitabın türü bana göre çoğu hikayeleri fantastik/korku/gerilim. Yani bana yansıyan oydu. Bütün hikayeler de çok hüzünlendim ama en çok son hikaye de kanser olan bir bayanın yaşadıkları işlenmiş, orada daha çok duygusallaştım.
Kitaptan öğrendiğim ders ise;
- En önemli kural belki de yaşadıklarımıza şükretmek, Allaha sığınmak. Çünkü istediğimiz şeyler belki de bizim için hayırlı olmayabilir ve biz geriye istesek de artık dönemeyebiliriz.
-Arkadaşlarımızı seçerken dikkatli seçmeliyiz ve tanımadan onlar ile çokta böyle alkol alınan çokta iyi bilmediğimiz yerlere yetişkin bile olsak gitmemeliyiz.
-Hiçbir canlıya "Sen olmadan hayatımda yaşayamam" dememeliyiz. Yoksa böyle söylediğiniz kişi belki de hiç tanımasaydım dediğiniz kişiye dönüşebilir.
- Asla giden hiç kimseye, "gitme" kelimesini kullanıp sakın yalvarmayın. Eğer birisi hayatımızdan gidiyorsa sevgiyle uğurlayıp özgür bırakalım. Giden herkes gelenlerin yolunu açar ve bize iyilik aslında yaparlar.

Ben kitabı okumaya başlamadan önce :) Allah biliyor romantik ya da normal yalnızlığından şikayet eden insanlar beklerken bambaşka hikayeler hayatlar ile karşılaştım. Bu da kitabı sıradan olmaktan kurtarıyor ve keyifli bir yolculuk sizi bekliyor. Özellikle hem fantastik hem de korku/gerilim sevenlere önerimdir..
Bana tüm içtenliği ile Hem hikayesi içinde yer alan hem de kitabın derleyen ve bana imzalı olarak ulaştıran değerli yazarımız güzel yürekli insan Orkide ÜNSÜR'e çok teşekkür ediyorum. Kaleminiz daim olsun inşallah. Nice imzaladığınız kitaplarda sevgiyle buluşmak dileğiyle.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon