20 Temmuz 2015 Pazartesi

SENİ SEVİYORUM

SENİ SEVİYORUM
Çünkü bana sakinlik aşılıyorsun, bilmediğim yeniliklere el uzatmamı sağlıyorsun,
SENİ SEVİYORUM
Hayatımın anlamsızlığında hep yanımda olansın,Seni senden çok seviyorum…
SENİ SEVİYORUM
Hep kaybetmekten korktuğumsun, zaman zaman isyanım,kederim ve sen sevdiğim insan…
SENİ SEVİYORUM
Sevmekten her korktuğumda ilk defa güveni bana aşılayan, ve bana yüreğinle mesaj gönderen…
SENİ SEVİYORUM
Varlığın varlığıma armağan, sen şiir sözlüm, kalemime takılan itiraf edemediğim yarınlarım…
SENİ SEVİYORUM
Çünkü endişeyi, içimden alıp yerine mutluluk koyan, bana beni ilk defa gerçek anlamda hatırlatan…
SENİ SEVİYORUM
Sen önceleri hayalim, arkadaşım,dostum, sırdaşım şuan değeri paha biçilmez zeytin çekirdeği gözlerin…
SENİ SEVİYORUM
İlk defa benimle aynı dili konuşan, merhametinle tüylü dostlarımızı unutmayan, ve ilk defa güvenlerde buluştuğum…
SENİ SEVİYORUM
İlk defa kaybettiğimde, kaybettiğime gerçek anlamda üzüldüğüm, oysa ellerimi hiç bırakmayan…
SENİ SEVİYORUM
Adın yüreğimde saklı belki sen bile bilmiyorsun bu kadar değerli olduğunu, seni senden çok sevdiğim güzel insan...
SENİ SEVİYORUM
Kalemime sığmıyorsun, sözcükler aciz kalıyor karşında, dilimin dönmediği kekelediğim ismin ve sen…
SENİ SEVİYORUM
Geleceğim, hayatımın kalanı, iyi ki tanıdım dediğimsin…


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon