12 Temmuz 2016 Salı

HADİ CANIM İKİLE











Bin arıdan bal alırsın ama bir tane arıya sahip olamazsın. Niye? Çünkü aç gözlüsündür. (Benden bir türlü doymayan adını çapkınlık sanan, bunu yapmaları gerektiğini sanan bazı erkeklere gitsin. Dikkat edin erkek diyorum malum adamlar yapmaz bunu. ) Adam dediğin birini seçer tanımaya çalışır olabiliyorsa nikahı basar, ikna eder hatunu alır. Değer verir ve bir ömür boyu korur ve saygı duyar. Diğerleri de gözü dönmüş gibi dur şuraya da bakayım, yok şuraya da. Olmadı nikahım var ama olsun şuraya da bakayım. Eee ne olacak biliyor musunuz? Yaşlandığınız da hepinizi huzur evi paklayacak. Ha bazıları da şey yapıyor. Nasıl olsa evde bir tane köle var değil mi? Hayatımı bekar gibi yaşayayım. Zaten hanımların ne hakkı var değil mi? Ben erkeğim yaparım. Ego havada şeytan girmiş koltuğunun altına habire görüşüyor bol vakti de var. Oldu, hani canım ikile diyorum bende. Hayatın sizlere ait olduğunu kim söyledi ki? Yazmazsam çatlardım. Oh yazdım rahatladım ya. İmzamı da atıyım.
Duygu Songül KAHRAMAN




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon