31 Ocak 2017 Salı

-SAHİBİNDEN KİRALIK AZ KULLANILMIŞ YALNIZLIK- -ADEM ÖZBAY - AZ KİTAP-

-SAHİBİNDEN KİRALIK AZ KULLANILMIŞ YALNIZLIK-
-ADEM ÖZBAY - AZ KİTAP-

Bakın hem benim yalnızlığım herkesinkine benzemez, az kullanılmıştır, temiz kullanılmıştır, ruhunda bir asil güzellik vardır. Benim diye söylemiyorum üzmez, kırmaz, dağıtmaz ortalığı. Eğer kirası ne diye soracak olursanız, bir simit verin kâfidir. Biz onu yıldızımla bölüşüp martılara atarız ilk buluşmamızda. Lakin kiralık başlayıp sonra üzerimize tamamen geçiririz diye düşünmeyin, benim halim ne olacak belli değil, hem de bakalım bu yıldız buralarda kalıcı mıdır?
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 192

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Az Kitap

KİTAP YORUMUM
Kitabın içeriği öykülerden oluşuyor. Her öykü de bir şeyler öğrenip ister istemez empati yapıyorsunuz. En güzel öykü belki de kendi bir hikaye de kahraman olmak istemesiydi. Farkında olmadan her okuduğumuz kitapta kendimizi kahramanın yerine koymuyor muyuz? Hayatın kendisi zaten hikaye değil mi? Sevmek güzeldir. İnsana dair hikayeler bu kitapta.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon