27 Haziran 2016 Pazartesi

*CİHAD KÖK*TUZU UZATIR MISIN HAYAT*AKİS KİTAP*

*CİHAD KÖK*TUZU UZATIR MISIN HAYAT*AKİS KİTAP*

"Ben de yalnızım; gel kahve içelim. Sen oradan yudumla, ben hissederim..."
Üzdüler seni değil mi, kırdılar, canını sıktılar. Bırakıp gitmek istedin ne varsa, "Allah belasını versin" dediğin zamanlar oldu mutlaka. Gözyaşın aktı, annenin öpmeye kıyamadığı yanaklarına. Çıkmak istemedin evden bazen, sarılıp yastığa kimsede hissedemediğin "sıcaklığı" aradın yatağında. Üstüne üstüne geldiler, anlamını yitirdi sevdiğin ne varsa.

Yaklaş bir şey söyleyeceğim kulağına; boş ver, aptal onlar halden anlamazlar. Sen iyi bak kendine. Dikkat et yemene içmene; sıkı giyin, çorapsız basma yere.Gördün işte kimsen yok senden başka. İçindeki çocuğun ellerini hiç bırakma ve sımsıkı tutun inandıklarına.
"Tabii bir de kendini bir şey sananlar var. "Şey" ne demek peki? Hiçbir şey! İsimsiz, tanımsız, anlamsız! Sıfırın, "sözelci" olanı!"
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 224

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Akis Kitap

KİTAP YORUMUM

Kitabın türü deneme olmasına rağmen ben kişisel gelişim okur gibi hissettim ve bana yansıyan şu oldu. Sanki karşımda bir dostum var koşulsuz da beni dinliyor ve beni tanıyor da söylemesi gerekenleri söylüyor gibi hissettim. Çok çok keyif alarak okudum ve damakta tat bıraktı. Kesinlikle herkes okumalı. Okuyana özellikle okumadan önceki ruh hali ile, okuduktan sonra ki ruh hali arasında büyük fark olduğunu göreceksiniz.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


1 yorum:

Schaakles dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon