25 Haziran 2016 Cumartesi

ÖZETLE SAMİMİYET


Benim için o saf temiz sol taraf çok önemli. Belki takıntılıyım bu konuya bilemiyorum. Irkı, dini, yaşayışı, cinsiyeti, mesleği, kariyeri, hangi okulu bitirdiği vs yani ayrıntılar beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor. Beni kimse mesela kariyeri, güzel konuşması konumu ile etkileyememiştir. O saflık yok mu o saf temiz doğal duygular. İşte onu yakaladığım an bir ömür hayatımdasınız. Koşulsuz beni sevdiğinizi biliyim bir ömür sol tarafım sizin köleniz olur. Sonsuz sevgimle kuşatırım sizi. Bu dostluk olur, arkadaşlık olur, hatta öyle bir zaman gelir ki ailem olursunuz. Belki de kendimi bırakabileceğim bir Aşk. Malum kan bağı gereksiz ailemden olmanız için. kan bağı olanlar bile bazen biliyoruz ki aile olamıyor.
Özetle samimiyet sanırım. Kalmadı artık demeyim de ben şanslıyım yine parmakla sayılacak kadar da olsa varsınız hayatımda. Ben sadece bu özelliklere sahip kişileri incitmekten korkar, onların varlığını kendime ödül kabul ederim. Gerisi mi? Valla ne tanıyorum, ne görüyorum, ne de umurumda oluyor yalan yok. Siz buna zamanla katılık deyin ne derseniz deyin. o kadar soğumuşum ki ölseler umurumda olmayacak insanlar (güya insanlar) tanıdım. Birde parmağına çöp batsa azcık kan sızsa hayatımı vereceğim değerlerim. Sizin seçiminiz benim size nasıl davrandığım. Samimiyet ile, kullananı ayırdığımda iki taraf yer alıyor ben de. Hayatı basit yaşarım aslında biliyor musunuz?Kardelen dediklerim bir de tanımadıklarım. Yani tanımıyorum aslında oynayan kesimi. Bilmiyormuş gibi davranmak bazen daha kolay geliyor galiba içim acısa da. Olsun diyorum bunlardan da var hayatta. Arkamdalar bilmiyorlar hala. Sanıyorlar ki kandırıyorlar, kanıyorum hayatımdalar. Yoksunuz aslında, bıraktım hatta hiç almadıklarım.
Özetle Samimiyet...
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon