30 Temmuz 2017 Pazar

YEMİYORUM NUMARALARINIZI ARTIK



 YEMİYORUM NUMARALARINIZI ARTIK
Yıllar önce kendini hasta ilan eden bir arkadaş vardı.İntihar edeceğim deyip telini bırakıp sonra da facesini dondurmuştu. Hatta sonra güya ablası ben giriyorum deyip kardeşim öldü diye ilan edip acitasyon yapmış, milleti üzmüştü. Belli bir süre ablası gibi kendisi girdi face hesabına ve acitasyon yapmaya devam etti. Yok çocukları öksüz kaldı da yok erken gitti de bilmem ne. Sol tarafım o kadar kuvvetli ki benim o zaman da inanmamıştım ve sezgilerim doğru çıktı. Öldü denilen adamın büyümüş çocukları ile boy boy resimler koymuş facesine ve yine benim sayfayı beğenmiş. Anında engeli yedi tabi ki. Yahu bu kadar mı yoldan çıktınız da habire milletin başka derdi yokmuş gibi acitasyon yapıyorsunuz? Hastalıkta Allahtan, ölümde.


Yine başka bir örnekte ise, güya yurtta büyüdüğünü söyleyen daha ben ne olduğunu anlamadan bir haftalık tanışıyorken güya kaza geçirdi bir hanfendi. Ruhum yine yalan olduğunu söyledi. Çünkü bütün facelere yine güya en yakın arkadaşı onun facesin den girip ilan etmişti arkadaşının komada olduğunu. ve her gün özelime ısrarla yazılıyordu. Arasana yok seni sayıklıyor. yok çok alışmış sana bilmem ne. bir haftalık selamımız olmuş. sesimi duymamışsın, yüzümü görmemişsin. O kadar arkadaşın varken benimi sayıklıyorsun mantığı yok her şeyden önce. Sonra ben laf olsun diye telimi gizledim aradım. Bir hemşire arkadaşımda ısrarla hastanesini sordu ve bütün bilgiler eskisi gibi saklandı. Tele güya bence kendisi, manevi abisi cıktı. yok teli çalışmışta bilmem ne de . Yani belli ki tel almamı istiyor kendilerine hastalık koma ayağına. telim bozuk dedim ve yüzüne acilen kapattım. bir haftaya kalmadı bizim komalık hatun faceye geldi. Hem de beyinden arıza almış. İçinizde sağlıkçılar vardır. Ben sağlıkçı bile değilim. Beyin hasar alırsa ve ağır bir koma ise ameliyat olmadan vs düzelir mi? hadi düzeldi diyelim inatla yine acitasyon yapmaya devam edilir mi? Yok ameliyat olacak parası yokmuş da, kimden isteyecekmiş de. Öksüz ve yetimmiş. Yemedim tabi ki irtibatımı kopardım. Bin tane farklı isim ile facebook hesabı vardı ve ben hepsini sezgilerim yoluyla çözdüm.


3. olay ise yine ben tanıtıma yeni başladığım zaman yaşadım. Benim eski adminim güya ilk defa onda yanıldım, yüreğine inandığım birisiydi. Yok arkadaşım bu pastacılık işini yapıyor, yok bilmem ne diye habire yazıyordu oysa hepsi kendisiydi. İçimdeki ses yine böyle söylüyordu. Sonra bir gün yine kuzeni güya onun facesinden girdi ve ablasının yani kuzeninin acilen hastaneye kaldırıldığını, gece boyunca yanlarında olduğunu söyledi. Bütün şifreleri ondaymış.Hangi hastane dedim ve aramam sandı sanırım istanbul'da bir hastane ismi söyledi acilinde tedavi gördüğünü söyledi. Hastaneyi aradım öyle bir isimde kayıt olmadığı söylendi. Allah tarafından gerçek facebook hesabını gördüm bu arkadaşın ve olayı çözdüm. Hatun meğerse sayfalarını büyüttürdü ya benimle görüşmemek için aklınca böyle bir yalan bulmuş. Birbirlerinden şifre saklamazlarmış vs. Hanfendi bana sayfalarını da büyüttürmüştü. Şu an da sanırım ahım tutmuş olacak ki sayfaları öyle boş boş 3 yılı aşkındır bekliyor. Tabi ki anında listemden yine inanmadığımı belirterek çıkarttım.


Demek istediğim yalandan nefret ediyorum. Hele ki yalan acitasyonlar ile insanların duygularını katleden insanlar dan daha çok nefret ediyorum. Sadece vakit kaybısınız başka bir şey değil. Benim sezgilerim kuvvetlidir. Gün gelir söylediğiniz yalan yüzüne, hayatınıza yapışır ve gerçekten kaza geçirir ve gerçekten hasta da olabilirsiniz. O yüzden ah almayın. Ölmeden öldüm diye ilan etmeyin. Kimsenin duygularını sömürmeye çalışmayın. Sonuçta bizde psikoloji değiliz yani, sadece iyi niyetimiz ile bize anlatıldığın da dinliyoruz.Ama inandığım insanın sonuna kadar yanındayım. İnanmadıklarım ise boşuna kendilerini yormasınlar yemiyorum numaralarınızı bana sökmez. Ben bu senaryoyu en az 3 defa daha önce yaşadım ve hepside yalan olduğu ortaya çıktı. Akıllı olun. Benim vaktim kıymetli. Hak etmeyen kimseye vermedim, vermem. 
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon