27 Haziran 2016 Pazartesi

*CAMBAZ*BURCU DEMET*POSTİGA YAYINLARI*



Hükmen mağlup bir evliliğe gizli, büyük bir aşk…

Gecem ve Aktan'ın büyük bir iddiayla değişen hayatını okurken, hem kendini sürekli inkâr eden büyük bir aşka kapılacak hem de âşıkların düştüğü akıl almaz durumlara güleceksiniz.

Sürükleyici kaleminin gücünü kısa zamanda birçok baskı yapan Sahra adlı ilk kitabıyla binlerce okuruna hissettiren Burcu Demet'ten tanıdık kahramanlarla yepyeni bir macera!

Tutkulu bir aşkın kavurduğu Aktan'ın, imkânsıza; Gecem'e olan ısrarı, sonunda her ikisini de vazgeçemeyecekleri bir yolculuğa sürükler. Kahramanlarımız, tüm güçleriyle birbirlerine doğru çekilmeye ne kadar direnebilirler? Mutluluğa doğru sadece umutla değil, aynı zamanda büyük bir inatla koşarken birbirlerine karşı sürekli bir savaşı nasıl sürdürebilirler?

"Bazen, her şeye rağmen yumuşadığını hissediyordu Gecem. O fark etmediği zamanlarda, onu izlerken, o küçük kız oluveriyordu yine. Onun tarafından sevilmeyi hayal ediyordu için için. Ve her seferinde hızla uyanıyordu bu rüyadan. Aktan sevmezdi, onu sevemezdi."
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 400

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Postiga


KİTAP YORUMUM

Gecem ile Aktan çok komik bir çift. Gülerek okudum kitabı. J Büyük bir aşk, güven kırılması ve inadına mücadele. Bunu yaşarlarken de arkadaş çevresi ve ailesinin desteği ve bakış açısı. En çok evde birlikte olsunlar diye yapılan eylemlere güldüm. Sonra tamirci geldiğinde içinden çıkan minik demir parçasına. J Bir kere yazarımızın kalemi çok akıcı ve merak uyandırıyor kitap ilk satırlardan. Gecem’in Aktan’a sapık dediği satırlarda sesli koptum. Kitabı gece okuduğumu düşünürseniz ve evdekiler uyurken habire benim kahkaha attığımı. J
Tabi ki her okuduğu kitap da mutlaka bana ne kattığına misyonu nedir çok irdelerim. Bu kitabın bana kattığı ders ise, ilişkiler de yine iletişimin önemi ve 3. şahısların lafıyla asla hareket edilmemesi gerektiği, acele emin olmadan fevri kararlar almamak gerektiği. Yazarımızdan aldığım tüyoya göre belki Siyah ve Derin yepyeni bir kitapla karşımıza çıkabilir. Buna da çok mutlu oldum tabi ki. J
Yazarımızın Sahra ve Zamansız isimli iki tane daha romanı mevcuttur. Kaleminin daim olmasını ve yepyeni eserlerini okuru olarak sevgiyle bekliyorum.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon