14 Temmuz 2015 Salı

SENDE KAYBEDECEKSİN

Eskiden biz susardık gözlerimiz,en çok da yüreğimiz konuşurdu!
Eskiyi en çok da seni özlüyorum.
Bazen aynada kendime bakıyorum orda da sen varsın.
Çünkü sen gözlerimde,yüreğimdesin.
Sağa bakıyorum sen, sola bakıyorum sen.
Ben sen olmuşum ama sen ben olamamışsın,ellerin olmuşsun.
Anlıyorum aslında hep oraya aittin.
Bana geçerken uğramıştın misafir gibi,
Ben aileye katıl istemiştim,
Sen benim ailem var demiştin.
Tabi yüreğinle,dilin hiç konuşmazki senin.
Bazen de gözlerin konuşur.
Kendince beni seviyorsun aslında,
Hep yalnız kaldığında seni hiç terketmeyecek limanınım ben senin.
Tuhaf oluyorsun,bana uğruyorsun tıpkı bir misafir gibi.
Farkında olmadan yapıyorsun bunu,
Sen de biliyorsun ki bu geçmeler,misafirlikler yetmeyecek bana.
Birgün bıkıp gideceğim dünyandan,
Yeni bir yelken gibi uçacağım uzak diyarlara.
İşte o zaman beni kaybettiğini anlayacaksın,
Bana ulaşamayacaksın.
Gözlerim,yüreğim başkasına bakacak,çarpacak.
İşte o zaman sen de tıpkı şu an benim kaybettiğim gibi kaybedeceksin!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon