14 Haziran 2016 Salı

*BU ADAM BENİM BABAM*ERHAN SARICA* *ÖĞRETMEN DERGİSİ YAYINLARI*



Olmuyor baba, olmuyor. Bu kirli dünyada temiz kalınmıyor. Beni sen temiz yetiştirdin, biliyorum. Vicdanını dinledin hep, biliyorum. Bizlere de nasihatin hep bu yönde oldu. Fakat hava kirli, su kirli, doğa kirli; insanlar, vicdanlar hepsinden daha da kirli. Neler oluyor zamanımızda yaşayan insanlara; anlamakta güçlük çekiyorum. Dünya, vicdan ne, bilmiyor. Ben temiz olsam bile, hayat kirli, üstüm başım değil ama kirleniyoruz baba, yaşamak için kirleniyoruz, kirletiyorlar. Ruhumuz bile kirleniyor. İnsanların ikiyüzlülüğü, vurdumduymazlığı en çok da bu yoruyor bizi."
(Tanıtım Bülteninden)



Sayfa Sayısı: 64

Baskı Yılı: 2015


Dili: Türkçe
Yayınevi: Öğretmenim Dergisi Yayınları



KİTAP YORUMUM

Kitapta babanın önemini yazarımız bizzat hayatından kesitler ile anlatarak yer yer babası ile olan anılarını anlatan başka kahramanlarımıza da yer verilmiş. Benim okurken yine çok duygulandığım bir eserdi. Babaların ne şartlarda emek verilerek bizleri bu günlere getirildiği sonsuz şefkatleri çok güzel anlatılmış. Örnek bir baba burada anlatılan aslında. Rabbim herkese böyle güzel babalar nasip etsin. Çünkü herkes aynı şansı yakalayama biliyor. İki kitabı da yazarımızın misyonu olan doğru mesajlar veren eserlerdi.

Değerli yazar Erhan SARICA’ya iki eserini de benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon