8 Haziran 2016 Çarşamba

*AHMET KARAYÖN*GİZLİMİRAS* *ADOM YAYINCILIK*



Miras denince aklınıza hemen para mı geliyor? Peki, size kalan miras bir kasa şarap, bir kütüphane dolusu kitap olsaydı ne yapardınız? Kanı kanla yıkayabilir misiniz? İntikam almanın tek yolu tabanca ve şiddet midir? İhanetsiz aşkı bulmak bu kadar mı zor? İntikam; soğuk yenince mi, sıcak yenince mi lezzetli bir aştır? Tüm bu sorular beynine yıldırım gibi düşen Galip, vardığı yol ayrımında ne karar verecek? İstemediği halde kendini ortasında bulduğu bu savaştan aklı mı, duyguları mı galip çıkacak?

Erdal Demirkıran/ Dünyanın En Akıllı İnsanı.
(Nefes almadan okuyacaksınız;az kalsın ölüyordum).




Sayfa Sayısı: 228

Baskı Yılı: 2012


Dili: Türkçe
Yayınevi: Adom Yayıncılık
KİTAP YORUMUM

Kitabın türü umut aşıladığı için ben kişisel Gelişim kabul ettim. Ama yanlış anlaşılma olmasın kitap roman. Babası öldürülen Galip intikam ateşi ile yanarken, babasının bıraktığı manevi değerlere sarılır. Babasının bıraktığı günlük ve küçük kütüphane acaba Galip’i bulunduğu ruh halinden çıkarabilecek mi? Kitap öyle bir şey ki ilk sayfadan itibaren kendine alıyor. Ondan sonra da uyutmuyor. Şu satırda bitsin derken bir baktım kitap bitmiş bir gecede bitirdim,uyuyamadım meraktan. Galip’in yerinde kimse olmak istemez  asla. Ama hayat imtihanlar ile dolu ve Galip bu imtihanı ölmüş babasının desteği ile hayatı öğreniyor.
Ben kitabı okurken çok keyif aldım. Bu akşamda yazarımızın bir diğer kitabı olan DOKUZ isimli romanı ile devam edeceğim. Yazarımızın son kitabı ise ÇAKAL KAYASI. Bu arada yazarımızın 1 ve 2 kitabına yarışma yapacağımızın müjdesini şimdiden vermiş olayım.
Değerli duyarlı yazarım Ahmet KARAYÜN’e değerli eserlerini benimle buluşturduğu için çok teşekkür ediyorum.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon