9 Nisan 2016 Cumartesi

* İMZA * MİNE MADENOĞLU * * İKİNCİ ADAM YAYINLARI *




Kimi insanlar vardır, en yakınınızdalardır ama en bilinmezsinizdir onların nezdinde. Kimileri uzaklardadır ama zaman tanımazlık vardır. En bildiğindir. İnsan kendine bile böyledir. Fazla yakın olursa kendine, çok iyi bilemeyebilir. Biraz uzaklaşırsa kendinden, o zaman en doğru, en yalın görebilir. Aynalar, yaklaştıkça tuzağa düşürür. Belli bir mesafeyi koruduğunda olduğu şekli görünür. Su fazla sızdığında iki kişi arasından, kan gövdeyi götürebilir. Hiç sızmadığında, biraz gitmesi gereken kan akacak yer bulamadığından, birikir birikir. İki ucu ateşli değnektir ilişkilerin. Her şeyin ayarı biraz fazlalaştığında, ya kendin yanarsın, ya da onu yakarsın.

Marifet; su geçirmez bir ateşten gömlek giymek değil, gerektiğinde sönebilecek. Belki de iki çömlek olabilmek, hem onu besleyebileceğin, hem de kendini açlıktan, susuzluktan öldürmeyeceğin.. Aksi takdirde, bu hikayede birileri mutlaka gömülür.




KİTAP YORUMUM

Kitabı ben deneme sanıyordum ki tam okumaya başladım kişisel gelişim türü çıktı ve inanılmaz mutlu oldum. Bir gece de bitirdiğim kitabım. İnsan ilişkilerine farklı bir bakış atan yazar aslında gördüklerimiz ile görmek istediklerimizin farklı olduğunu ve biz istersen güzelliklerin bize akacağını kurban rolünü benimsemek yerine tüm güzelliklere kendimizi açmamızı örnekler eşliğinde herkesin anlayacağı şekilde anlatmış. Şimdiye kadar okumak için geciktirdiğime pişman olduğum kitabımdan okuyunca kendi adıma çok dersler çıkardım ve kalbimi tüm güzelliklere, yeniliklere açmayı seçtim. Çoğu insan mutsuzum, yalnızım der. Ya da yanlış bir ilişkiyi bile bile sürdürür ve nefret duyguları ile kaynar. Bu kitap da çevremize bakmadığımız için görmediğimizi biz istersek insanlara güvenmeyi seçersek doğru insanların hayatımıza akacağını da yine çarpıcı hikayeler ile anlatmış. Bütün hikayelerden inanılmaz etkilendim ve unutmamak adına öğretileri 1 ay sonra tekrardan sindirerek okumaya karar verdim. Bana göre başucu kitabı. Bu tür öğretiler veren kitapları aşırı seviyorum.Bana öğrettiği en önemli ders ise ya da hatırlattığı deyim seçimlerimizin bize ait olduğu. Orada birileri var ve bizim için aslında bekliyorlar eğer biz karşı tarafa şans tabi ki tanırsak. Aşk anlamında, dostluk anlamında belki de kariyer anlamında. Ama biz izin vermezsek mutsuz yalnız olmayı seçersek kaybetmeye mahkumuz. Kitap ince ama etkisi tadı, bana belki de çok hayatımda yer değiştirmeme yardımcı olarak bir ömür sürecek.
Ben kitabı lafta değil gerçekten çok çok keyif alarak okudum hiç bitmesin istedim. Hatta yazarımızın neden daha çok kitapları yok diye irdeledim. Sevgili yazarım bu kadar güzel şeyler yazıyorsunuz ve sizden acilen hem de kap kalın yeni bir kitap okurunuz olarak acilen istiyorum. Bu değerli eserinizi benimle buluşturduğunuz için çok teşekkür ediyorum.
Yazarımızın yeni tadlarında buluşmak dileğiyle. Evrene attım mesajı bekliyorum.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon