16 Eylül 2016 Cuma

*SANİYE SEVEN*GÜNAHKÂR RAHİBE* *UĞUR TUNA YAYINLARI*

Bir anda canınızdan çok sevdiğiniz birini kaybederseniz ne yaparsınız? Küçük bir kız, annesiz kalan günlerini nereye kadar taşıyabilir? Peki ya üvey annesinin namussuz olduğunu ispatlayabilir mi? Bir adam şerefinden vazgeçebilir mi?
Yaşadığınız şehri hayal edin... Mutluluğa kavuşmanın hayalini... Fakat bu mutluluğunuz sadece iki gün... Peki ya sonra? Kendini kısa bir yolculuğun içinde bulursun. O şehir sana haram olur ve hatta korku dolu bir gerilim olur.

KİTAP YORUMUM

Türü Polisiye  ve gerilim . Öldürülen küçük kızlar, Polisin titiz çalışmaları acaba sonuç verecek mi? Küçük Lily annesini küçük iken kaybeder ve babasının evlenmesi ile sorunlar başlar. Manastırda Rahibe tarafından işkenceye maruz kalan küçük kızlar tek tek kaybolur. Acaba kaybolan kızlar geriye dönebilecek mi? Ceset parçaları kimlere ait? Bunların hepsinin cevabı kitabın içinde. Bir gece de bitirdim. Soluk soluğa okuyorsunuz zaten. Ben böyle bir gece de bitirdiğim eserlere uyutmayan kitaplar diyorum. Bu tarz kitaplar sevenlere kesinlikle tavsiye ederim.
Değerli yazar dostum güzel insan Saniye SEVEN’e eserini benimle buluşturduğu için çok teşekkür ediyorum.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon