7 Nisan 2016 Perşembe

SENİ SEVİYORUM


Eskiden severdik valla çok severdik ama utanır "Seni seviyorum" diyemezdik. Çok utanırdık, utanmayı bilirdik. Sevdiğimizin değil gözlerine bakmak, adını duymak bile heyecanlandırırdı bizi. Şimde ne çok söylüyoruz bu değerli cümleyi günde belki yüz kişiye yüz defa
"Seni Seviyorum"
"Seni Seviyorum"
"Seni Seviyorum"
Ne kadar sıradanlaştı farkettiniz mi? Sevmeden söylemeler, anlamını bilmemeler. Kandırmayı marifet saymalar, sonra sıraya dizmeler. Eskiden adamlık sevdiğin bayana sahip çıkmaktı ya hani, artık adamlık delikanlılık ne kadar kız sıraya dizersen o sayılıyor. Başarılı oluyorsun o zaman. Erkeğiz diyorlar artık bazı kadınlar da alıştı eşitiz diyorlar biz de yaparız.Nerede kaldı adına destan yazdığımız şimşek gözler, gamzeler. Artık ne kadar dudak öpersen o kadar adam sayar oldular. Oysa bilmedikleri bir şey vardı. Asıl gerçek erkeklik doğuştan, adamlık her kuluna Yaradan nasip etmiyor.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon