29 Ocak 2016 Cuma

*()* BİLGE ÖZDEMİR KILKIŞ *()* BİR BEKLEYİŞ Mİ AŞK *()* *()* UĞUR TUNA YAYINLARI *()*

*()* BİLGE ÖZDEMİR KILKIŞ  *()* BİR BEKLEYİŞ Mİ AŞK *()*
                    *()* UĞUR TUNA YAYINLARI *()*

Sevme eylemlerimin duygusal çalkantılarından sonra, şiirselleştirdiğim cümlelerimin sahibiydin sen. Ben ki kalbine niyet aldım senin ve harf harf işledim ruhuma. Öyle basitçe sıradan değildi içime biriken aşkın. Bütün hücrelerime devrim yaptıracak kadar çok sevdim seni. Evet sevdim seni. Belki ifade edemeyişlerim oldu sana yüreksel duygularımı. Belki cümlelerim yeterli gelmedi sana ama, kalbine yürüdüm büyük bir aşkla. Bir bekleyiştin sen, gelir misin bilmem? Bir aşkın muamma haliydin gönlümü titreten. Yürürmüyüz yine aynı yolda, sever misin yeniden? Bir unutulmuşluğun derin sızısısın sen, kaybettiklerimi sende bulmuştum ben. Yitirdim, kaybettim ruhuma giydirdiğim seni, kaybettim kalbime yoldaş ettiğim sevdalığımı. Şimdi gönlümde koskoca bir keder. Gittin! Yıkık bir kent şimdi ruhum . Özüme kadar indi, kalbime AŞK diye kazıdığım ruhun.


BENİM YORUMUM

Aşk ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Deneme türü bu değerli kitapta yazarımızın Aşk,sevgi, dostluk kokan söz, yazı ve şiirlerine rastlayacaksınız. Ayrılık bu kadar güzel ifade edilebilirdi ancak. Ben okurken çok keyif aldım.

Hayatımızın merkezine rastlamak dileğiyle. Ben değerli yazarımız Bilge Özdemir KILKIŞ’a çok teşekkür ediyorum. Yeni eserlerini sevgi ile bekliyoruz.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon