31 Aralık 2015 Perşembe

Yılbaşında neyi kutladığımızı ben bir türlü anlayamadım.

Yılbaşında neyi kutladığımızı ben bir türlü anlayamadım.

1- Yeni bir yıl kazanmanın heyecanımı? Oysa diğer yılbaşına çıkacağımızın garantisi yoktur. Bir dakika sonraya bile çıkacağımızIn garantisi yoktur.

2- Biten bir yılamı sevinip kutluyoruz onlarca para harcanıyor. O paralarla bir sürü kadın sığınma evi, ve hayvan barınakları yapılabilirdi. 

3- Güya yılbaşında kim yanımız da o anda kim olursa bütün sene o kişi yanımızda olurmuş. Abes görüntülerle yılbaşını kutlayanlar nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz o kişinin yanınız da olacağından, hayatın garantisi yokken kişinin garantisi olabilir mi?

4- Birde tüm bu yılı bekleyen sertifikalı sapıklar mevcut. Aynı kişiler kendi bacıları, anneleri, kız çocukları yokmuş gibi oraya bayan tacizine resmen gidiyor. 

Can dostlarım size kendi nacizane bir önerim var. Biz farklı bir şey yapalım. Yılbaşımı  kutlamak istiyoruz. O halde oturup sabaha kadar nasıl olsa uyunmayacaksa ibadet edelim. Kaza namazları kılalım. Herkes nasıl ibadet ediyorsa onu yapsın. Mutlaka bize gönderisi muhteşem olacaktır. Yanlış anlaşılmasın yılbaşını kutlayanlara da saygım sonsuz ama ben kutlama biçimine karşıyım. Evimizde ailemiz ile geçireceğimiz sıcacık bir geceyi saçma sapan bir gece eğlencesine asla değişmem. İlla hazırlık yapılacaksa o akşama değil bir sonraki akşama yapalım ki eğer evimizde küçük çocuklarımız varsa akılların da bu gecenin kutlanması gerekirmiş gibi bir yanlış intiba kalmasın. Yoksa yarın ahret de hiç birimiz bunun hesabını veremeyiz.
Yaşamın ışıklarının hepimize göz kırpması, gülmesi dileğiyle..hepinizi seviyorum. 

(YILLAR ÖNCE YAZMIŞ OLDUĞUM YAZIM. BEN İBADET YAPABİLİYOR MUYUM HAYIR)


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon