31 Aralık 2015 Perşembe

YALANDIN YAZIK!!!

YALANDIN YAZIK!!!

Üstüm, başım, kalbim perişan
Aşk kokuyor bu akşam, 
Senin gölgen nerede?
Hangi kalbe kondun bensiz,
Yüreğini kimlere sattın?
Kaç Euro etti hayallerin,
Benim sana verecek sadece içten kalbim vardı,
Birde geleceğim…
Yetmedi sana öyle değil mi?
İlla satacaksın o kokuşmuş yüreğinle birlikte hayallerini,
Eskiden simit yerdik sevda parklarında,
Şimdi altında otomobil en lüks lokantada,
Söyle kaç para etti geleceğimiz…
Sen farklıydın bir zamanlar,
Bana bakarken gökyüzü eslik ederdi sevgimize,
Şimdi kaç paraya tutuyorsun o eli,
Ne kadar sahteymiş yüreğin,
Kaç villa etti yalancı gözlerin…
Ben hala ayni yerdeyim,
Kalbimi kapattım yalan sevdalara,
Seni bekliyorum hala, sevda parkında…


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon