29 Temmuz 2015 Çarşamba

VAZGEÇTİM SENDEN ARTIK TAMAM GİT!!!

VAZGEÇTİM SENDEN ARTIK TAMAM GİT!!!
Mücadele eğer karşı tarafın yüreğindeysen edilir,
Değer veriliyorsa bir an bile unutulmuyorsan ölüme gidilir,
Bıktım artık pes vazgeçiyorum senden,
Yetmedi tek taraflı sana verdiğim yeter kalbimin masum atışları,
Yeter bu kadar gururumdan taviz verdiğim,
Sevdiğim seni hep affederim sadece,
Bir şeyi affedemem aldatılmayı, ihaneti, yalanı,
Dürüst gelecektin bana ellerimi öyle bir tutacaktın ki,
Kimselerin gücü yetmeyecekti bizi ayırmaya,
Tamam git!!! vazgeçtim artık senden,
Gücüm yok tek başına bu aşk'ı yaşamaya,
Kalırsam kirlenecek masum duygularım biliyorum,
Belki de nefret edeceğim senden,
Arkadaş bile kalamayacağız bu gidişle,
Şiir gözlüm sen mutlu ol yeter ki vazgeçtim senden,
Ağlamak istemiyorum işte şu an,
Sadece öylesine akıyorlar işte,
Ben istemedim seni sevmeyi,
Sen cıktın karşıma gücüm yok artık bu aşk'ı tek taşımaya,
Gittiğin yerler bayram yolu olsun,
Tuttuğun el sana eş olsun,hayat ortağınız olsun,
Biz yapamadık seninle boşluğa düştü kalbim,
Ne zaman unuturum seni bilmiyorum ama,
Tek bildiğim ben sen de değilim hatta hiç olmamışım,
Kendimi kandırmışım aylarca,
Tamam git!!! mutlu ol sadece bensiz,
Azat ettim seni gözlerime bakma bir daha gülün soldu yok’um artık,
Yok’um dünyanda git ve kiminle istiyorsan onunla mutlu ol,
Kalbim de, ben de oyuncak değiliz kusura bakma!!!

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon