29 Temmuz 2015 Çarşamba

KORKTUĞUM KADAR VARMIŞSIN!!!

KORKTUĞUM KADAR VARMIŞSIN!!!
Hep korkar kaçarım genelde yüreğimi açmaktan,
Bir yalanı yaşamaktan, ihanete uğramaktan,
Bilirsin işte kaçarak kendimi koruma altına aldığımı düşünürdüm hep,
Tabi ki yapabildiğim kadar,
Öyle biri gelir ki farkında olmadan kalbim açılır kendiliğinden,
Umarsızca atar bana kalbim ihanet eder önce,
Sonra geceler haram olur uykusuzluğa yenik düşerim,
Sonra dilim ihanet eder bana seni sevdiğimi değer verdiğimi söylerim,
Oysa kaçmam lazımdı kendimi korumam lazımdı,
Sonra şiirlerim, kalemim ihanet eder bana,
Her satırlarda seni sana anlatırım aslında oysa sen hiç duymazsın,
Bir kerelik kendimi bıraksam ne olur diye birazcık gevşetirim hislerimi,
Tam olmasa da kendimi sana merhametine bırakırım,
Sonra olan olur tabi ki aşık olurum sana
Oysa senin amacın aşk değildir sevmiyorsundur,
Maceradır istediğin bunu bilirim bir türlü mantığımı, hislerim dinlemez,
Kaçmam lazım iken donar kalırım öylece,
Korktuğum kadar varmışsın ihanetin en alasını yaşadım seninle,
Korktuğum yine başıma geldi ellerim, yüreğim üşüyor,
Sevgim ayaklar altında çiğneniyor oysa ben yine hiç bir şey yapamıyorum,
Sadece gidiyorum boynumu büküp,
Mutluluk yasak bana çok uzak,
Boşunaymış gözlerimin gülümsemesi, yüreğimin çırpınışı,
Sen gerçekten korktuğum kadarmışsın yazık!!!


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon