29 Temmuz 2015 Çarşamba

BAZEN

Sensizlik basıma vurmuş sürekli konuşuyorum. Bir şeyler söylüyorum artık kendim bile anlamıyorum ne söylediğimi. Kulaklarım duymuyor, gözlerim görmüyor, tıpkı aynen senin gibiyim.  Artık zamanla sevenler birbirine benzermiş ya ben senim artık o kadar itiraz etme sakın ya da et ne biliyim saçmalamak bedava nasıl olsa öyle değil mi ? Zaten sende konuşursan hiç bir şey anlaşılmıyor.  Bir öyle diyorsun bir böyle ne istediğini bile bilmiyorsun. Bazen üzülüyorum sana bazen de düşünmüyorum bile bazenler de boğuluyorum artık..
Boş ver !!! İşte sakın konuşma eski günlerimizi özledim ben şimdi ki seni tanımıyorum bile. Artık o zamanki seni istiyorum. Benim  sevdiğim adam oydu o yüreğime dokunmuştu. Sen kimsin nesin ne yapmaya çalışıyorsun inan fark etmiyorum. Tuhaf geliyor artık bana her şey.  Korkuyorum…Zamansız ama senden değil artık gelecekten. İnan seninle hiç ilgisi yok. Bir bilsen ya da asla sen bilme ne olur o kadar karışık ki  işte her şey, artık  kendim bile tanımlayamıyorum. Artık ne kadar hızlı değişiyor hayatım of neler oluyor bana neler oldu bize gülüm!!! Sahi söyle şimdi biz gerçekten bittik mi? Affet sevgili kabullenemiyorum. Hayat yine bilmediğim yerden sordu bana özledim galiba seni!! Ne galibası burnumun direği fena sızlıyor ama sen yoksun ki artık olmayacaksın, hatta olmamalısın, bilmiyorum işte bilemiyorum. Laf kalabalığımı yaptım ne gidiyorum işte, yok hayır gidemiyorum. Yani beynim gitti duygularım yürümüyor bir türlü öne doğru ne olur itekle sende kov, hatta küfür et aşağıla anlasınlar artık senin asla bir daha olmayacağını. Umudum yarım kaldı ne olsun diyorum soranlara hayır!!! Asla ben demiyorum bilirsin ben sır küpüyümdür. İçim kan ağlasa bile hep gülmeye çalışırım. Yüreğim konuşunca susturamıyorum işte susmuyorlar. İsyan bayrağını dikmişler. Son defa sevdam keşke seni hiç tanımasıydım keşke hiç...O kadar pişmanım işte keşke hiç bana selam dahi vermeseydin ve bende keşke seni...Neyse!!!!

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon