13 Temmuz 2016 Çarşamba

TEK ENGEL GURUR

"Seni Seviyorum" dedi kadın. Keşke bizim için bir şey yapsa.
"Seni Seviyorum" dedi adam.Keşke bizim için bir şey yapsa.
İkisi de o kadar gururluydu ki vazgeçtiler, karşı taraftan beklemekten. Hatta kendileri de bir hamle yapmadı karşı tarafında kendisi gibi tıpkı beklediğini bilmeden. Gururları kazandı, aşk da kaybettiler. Bir daha ikisi de o anlamlı duyguyu o kadar yoğun yakalayamadı. Hatta isimlerini bile duymak onları hüzünlendirmeye yetmedi. Savruldular bir sürü alakasız ilişkilerde. Oysa minicik bir adım bir taraf atsabilseydi, kim bilir ne kadar mutlu olacaklardı. Olamadı, oldurmadılar. Ölmeden, öldüler.İkisi de kendisine sordu aynı soruyu sürekli? "Neden beni, benim onu sevdiğim kadar olmasa bile birazcık sevemedi. Neydi aradığı"
Duygu Songül KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon