29 Temmuz 2015 Çarşamba

BEN SENDEN VAZGEÇEMEDİM!!!

BEN SENDEN VAZGEÇEMEDİM!!!
Biliyorum yalan bir sevda olduğunu,yüreğime bir türlü söz geçiremedim,
Hayatımda var ol isterken kendimden vazgeçtim senden vazgeçemedim,
O kadar yüreğime dokunmaya hazır incilerden ben senin gibi bir değersizi seçtim,
Kendimi kandırıyorum beni sevdiğini, istediğini zannederek,
Gururumu ayaklar altına aldım yersiz bir mücadele içine yelken tuttu umudum,
Yanında olmamı istemiyorsun, gözlerime bakmıyorsun, sesimi duymuyorsun,
Oysa güya ben mi seviyorsun ve ben inanmış numarası yapıyorum..
Ben bu değilim diyorum kendime yırt at gitsin tüm duygularını,
Kaç kere vazgeçiyorum senden gün boyu bilemezsin,
Kaç kere geri dönüyorum hayalim de..
Kendimle kaç zamandır savaşıyorum kendime sürekli hakaret ediyorum,
Bazen de seni sevdi nedensiz diye özür diliyorum,
Ve senin hiç bir şeyden haberin yok ne seni önemsediğimden,
Ne de bu kadar sevdiğimden,
Mantığım sende hiç olmadı inan ben yüreğime söz geçiremiyorum,
Sürekli sen diye sayıklıyor umudumu bitti sevdamı bitiremedim ben,
Kaçmak istiyorum yine bilinmeyen yerlere bir daha hiç olmamak ,
Kimse beni tanımasın istiyorum yeni umuda yelken açmak,
Sonra senin şiir gözlerin geliyor aklıma ne olursa olsun,
Son kanıma kadar yanındayım diyorum sana bırak kendime söz veriyorum,
Bu aşk için inan dünyanın bütün sıkıntısına değer,
Bir kere beni sevdiğini söylemen dünyalara bedel,
Biteceğini bile bile başlıyorum seni içmeye kana kana,
Özledim şiir gözlüm çok özledim sen nerelerdesin,
Kiminlesin senaryo yazmak istemiyorum kafamda,
Kimin elin tutuyorsun ve ben hala kendimi kandırmış,
İnatla mantığıma kulaklarımı tıkamış seni bekliyorum..


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon