21 Temmuz 2015 Salı

KADININ ADI OLMALI!!!!!! YİNE BİR ERKEK MÜSFETTESİNİN KOMPLEKSİNİ YENMEK İÇİN VERDİĞİ GARİP SAÇMALIK

KADININ ADI OLMALI!!!!!!
YİNE BİR ERKEK MÜSFETTESİNİN KOMPLEKSİNİ YENMEK İÇİN VERDİĞİ GARİP SAÇMALIK

Karar verdim bundan sonra sizlerle hep toplumsal konulara eğileceğim. Sizlerden beğeni ve yorumlarınızla beni desteklemenizi isteyeceğim. Türkiye de yaşayan bir birey olarak...

Değerli arkadaşlarım, bugün yine haberleri izledim. Bazen izlemesem mi diyorum ama yapamıyorum az da olsa güzel ders verici ve bir o kadarda üzücü şeylerde oluyor. Size bugün iki çarpıcı konudan bahsetmek istiyorum..

Birincisi Adana da boşanmak üzere olduğu eşinin boğazını kesen bir erkek maalesef. Bir bayan olarak bu şiddet mağduru kadınları görmek ve bir şey yapamamak çok üzücü. Yıllardır tek yaptığım sadece bu konularda daha çok yazmak.

Evlenirken sevgiyle evlenilir de neden ayrılırken insan gibi ayrılanmaz. Nedeni şu illa ALLAHIN vermiş olduğu gücünü evini geçindirmek için kullanacağı yerde eşini ve çocuklarını dövmek için kullanıyor. Ya da biliyor musunuz  kanıtlanmış bilimsel olarak eşlerini yada sevgililerini aldatan adamlar aslında kendilerine bir takım şeyleri kanıtlamak için yaptıklarını? Sanırım Türkiye olarak bu gidişle çok imtihanlardan geçeceğiz. Ama yıllardır şu kadın erkek ilişkilerinin hala tıkanmış halde beklemesi oldukça yıpratıcı, korkutucu boyutta. Hadi dışarıdaki insanlara acımıyorsunuz insan değilsiniz bu çok belli peki neden eşlerinize de acımıyorsunuz ve şiddet uyguluyorsunuz? Hala toplumda kocadır döver, gelinlikle girer kefenle çıkar söylemi yok olmadıkça daha çok kadınların çocukların canı yanacak. Be adam neden boşanmak isteyen eşini çocuklarının annesini öldürüyorsun hem de acı bir şekilde. Neyin ispatı hayvanlığın diyemeyeceğim hayvanlara hakaret olur. Benim kedilerim var hepsi de son derece duyarlılar. Halden anlıyorlar bazen onlar ile bile daha rahat iletişim kurduğumu düşünmek çok ürkütücü. Sarman koş kucağıma atla diyorum geliyor hayvan miyavlayarak. Git diyorum gidiyor pamuk gibi tırnağını hiç çıkarmıyor hepsi de mis kokulu onlara hayvan demek içimden inanın bu tür insanları görünce gelmiyor...

İkinci konu beni çok güldüren ve çok da gurur duyduğum bir haber. Bence bütün bayanlara altını çizerek söylüyorum savunma sporunu öğrenmeliler ve yanlarında mutlaka püskürtücü taşımalılar ama bıçağı asla onaylamıyorum. İstanbul taksimde 2 bayan arabadan iniyor. Gebermiş gibi bir adam arkadaki arabadan korna çalıyor. Kadın ani refleksle yere kapaklanıyor. Canı çok acıdığı için ne yaptın gibisinden taksiciyi uyarıyor acelen neydi diye.  Sizce de bu  kadarına hakkı yok mu? Taksici erkek ya zannediyor ki her kuşun eti yenecek, döverim kompleksimi yenebilirim umuduyla sopayla belli ki hazırlıklı dikkatiniz çekerim. Belli ki hep yapıyor bu maskaralığı arabadan kadınları dövmek üzere çıkıyor.

Sonuç ne oldu dersiniz gülmekten yerlere yattım resmen:)) 2 kadın önce adamın yüzünü sprey sıkıyorlar sonrada bir güzel benzetiyorlar. Eğer tesadüfen bir polis geçmese adamın hali içler acısı:))) Şiddete hayır diyen ben zevkten dört köşe haberleri izlemeyi bitiriyorum. E be adam madem bir halt edemeyeceksin ne sopayla fırlıyorsun  değil mi? ALLAH bizi hep doğru eylemler ile karşılaştırsın. Şiddet güzel değil ala hak edeni benzeteceksin be kardeşim. Kadının adı nadir de olsa olmalı bu toplumda…

(Yıllar öncesinden bir yazım )

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon