20 Temmuz 2015 Pazartesi

ŞEHİDİM, ASKERİM

ŞEHİDİM, ASKERİM
O kadar güzelsin ve o kadar özel
Seni istiyorum seni özlüyorum
Sen beni arkadaşım sanıyordun
Ben seni sevgilim olarak görüyordum
Biliyordum ki bana döneceksin…

Değecekti işte her şeye rağmen,
O kadar kızgındım ki hayata
Sana yaklaşan kızlara
Çok iyi anlaşıyorduk…

O kadar ki bana erkek arkadaşlarına anlatamadıklarını anlatıyordun
Ben seni seviyordum aşıktım hatta
sen beni sadece dostun olarak görüyordun işte
Ona rağmen seninle konuşmak o kadar güzeldi ki,
Seni inadına istiyordum..
Bir gün gittin ve hiç dönmedin…

Oysa ara ara mektuplaşıyorduk
Sensiz bir hiçtim öyle
Nefes bile alamıyordum işte
Sanırım çok korkuyordum seni kaybetmekten
Evlenelim istiyordum hep bende kal…

Sonra sen dedin ki son mektubunda
Sana müjdem var çok sevineceğin bir şey
Döndüğümde her şey çok farklı olacak
Sadece 20 gün kalmıştı askerden dönmene
Sadece 20 gün…

Umutla bekledim günleri
Bir gün sen döndün
Ama konuşmuyordu işte bedenin
Ölüler konuşmaz ki hiç
Şehit olmuştun …

Ben üzgün aptal bir asık
Son mektubunu annen verdi bana
diyordun ki,
Dönemezsem sevdiğime iletilsin,
O bendim yanın sevdiğin
Oysa yoktun işte…

Bana hazırladın yüzük parmağımda
Oysa sen yoksun artık
Nedensizdi gidişin
Tam bana dönmüşken tam başarmışken
Bilmiyorum işte…

şehidim askerim
İlk aşkım son sevdiğim
Kalbimde yaşayacaksın sonsuza dek….


ŞEHİT AİLELERİNE İTHAF EDİYORUM

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon