29 Temmuz 2015 Çarşamba

unutmayacağım

Sana olan duygularımı nasıl anlatsam hiç bilmiyorum,
Şu anda en sevdiğim parçayı dinliyorum seni anlatıyor bana,
Kalbime gömerim o zaman unutup da giderim o zaman,
Alt tarafı aşk işte vazgeçilmez misin aman,  
Sözler bunlar ama sen sadece aşk değildin ki benim için,
Sen dost dun, yürektin, bir değerdin, arkadaştın, sevdiğim adamdın…
Seni kızgın çöl de susayan biri nasıl suyu özlerse,
işte bende seni o kadar özlüyorum..
Eğer bir kişi hayatında olmazsa öleceğini sanırsın ya nefes alamazsın,
İşte bende şu an sensiz nefes alamıyorum...
Tek hissettiğim her şeyin bittiği ama kabullensem de,
yine de senden vazgeçemiyorum..
Bazen yeniden dön istiyorum, bazen iyi ki gitti ve iyi ki bitmiş diyorum,
Bazen hala hayatımdasın sanıyorum telefon çalacak sesini duyacağım,
Nedensiz heyecanlanıyorum…
Rüyalarım da hep hayatımdasın hala biliyor musun,
Of seni özlemek ne kadar zor ne kadar imkansızmışsın meğerse,
Keşke sen bu kadar sorun çıkaran biri olmasıydın,
Keşke ben sana ne kadar seni sevdiğimi anlatabilseydim,
Hatta ispatlayabilseydim, ne desem, nereye gitsem her şey boş galiba,
Sadece seni seviyorum ve artık yoksun ve hiç olmayacaksın,
Kabullenmeye çalışıyorum bazen ağlıyorum, bazen hiç umurumda değil mişin gibi davranıyorum,
Sonra en son konuşmalarımız geliyor aklıma artık hiç olma diyorum,
Gururum en çok da engel her şeye ama olsun be yine de dönme sen geriye,
Zaten evet diyemem ki artık bitecek biliyorum bu gönül yangını,
Ama ne zaman bilmiyorum…
Bir gün ne sen beni hatırlayacaksın ne de ben seni adını bile unutacağım,
Ama tek unutamadığım vedalaşamamız işte bunu ve son sözlerini asla unutmayacağım...


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon