29 Temmuz 2015 Çarşamba

ÖYLE İŞTE!!!

ÖYLE İŞTE!!!
Acaba bir gün döner mi sin?
Bir gün bu kalpte bir ışık olmayı ister mi sin? 
Hata neydi, günah neydi...
Tüm doğrularım karıştı seninle,
Artık sen kimsin ben kimim..
Ve neredeyiz nerelere savrulduk.
Düşünemiyor,gülemiyor,konuşamıyorum..
Tek bildiğim üzgünüm...
Koskoca bir orman kadar büyük kederim ve sensizliğim..
Kalbim sussun artık seni hiç hatırlamasın istiyorum...
Tek istediğim sadece mutlu olmaktı bunu bana çok gördü kader..
Ölümü bekliyorum sessizce..
O kadar gözlerim karanlık,
Yüreğim dargın..
Öyle işte bilirsin ben mutsuzluklar kadınıyım..
Şansımı yine kıramadım en son yürek çırpıntım da gitti,
Ve yine ışığı arıyor gözlerim..
Üzgünüm sadece öyle işte....

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon