29 Temmuz 2015 Çarşamba

Canısı

Nefes almak seninle iken güzel ve anlamlıydı.
Ama yoksun artık.
Sen umudumdun çoğu zaman geleceğim yarınımdın,
ama yoksun.
Olsun be deli çocuk ne yazar,
Ben sensiz de nefes alırım koklarım bu hayatı,
Biliyorum hep bir yanım yarım kalacak sensiz
Biliyorum, gözlerim artık gülmeyecek.
Ama yine de seni hep seveceğim..
Of seni özledim be ,
Seni özledim bir nefes kadar içime çekmek isterdim seni,
olmadı be bir tanesi 
Artık yoksun ve hiç olmayacaksın bunu biliyorum.
Ama bu benim canımın acımasına engel olmuyor.
Keşke biz olabilseydik ve sen hep ellerimi tutabilseydin
hiç bırakmasaydın beni..
Ne olurdu kara sevdam sen hep ben de kalsaydın,
Ne yani şimdi söyle ben seni unutmak zorunda mı yım?
Gül kokunu bir daha içime çekemeyecek miyim?
Issız yollarda kayboldum sensiz,
Sesini özledim be anla beni,
Bana hiç vazgeçemeyeceğini söylediğin umut verdiğin günleri
İnanılmaz özledim,ama artık yoksun biliyorum..
Bilmek seni özlememi,sevmemi hala engellemiyor..
Seni çok sevmiştim be Canısı anla artık anla,
Ben sensiz bir hiçmişim meğerse,
Tek hayatım senmişsin meğerse,
Ben senin gözlerindeki kirpiğin olmaya razıyken
Nasıl da vazgeçtin bizden,
Yazık sana inanmıştım,
Artık ben sendim peki söyle sen niye ben hiç olamadın?Of Seni inanılmaz özledim,
Bana gelişini, güzel sözlerini ve sana ait her şeyi,
Ama olmayacaksın değil mi Canısı, vazgeçtin bizden
Ben seni hala bu kadar özlerken sen nerede kayboldun,
Değerlin seni çok özledi..
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon