14 Temmuz 2015 Salı

sözlerim

Vazgeçtim ellerimden,vazgeçtim gözlerinden.Aşkımdan da vazgeçtim, senden de.Yüreğime hapsettim seni,vazgeçtim bizden!
Biz insanoğlu çok kompleksliyiz,neden mi? İlla biz terkedeceğiz!Kaybetmeyi asla sevmiyoruz.Aslında kimin bitirdiği değil,güzel birşeyin bitmiş olması olay,üzülmemiz gereken sadece bu!
Hayvanları neden çok sevdiğimi artık biliyorum.O kadar doğallar ki sevgileri sahte değil.İhanet,terk etme yok.Küfür yok.Siz onları terk etmediğiniz sürece asla terk etmiyorlar.Hepsi de pamuk,gel de sevme,benimseme!
Her kocaman güçlüklere dayan,atlat sonra basit,trajikomik bir nedenle son bulsun! Hayat bu kime,neyin hesabını soracaksın? Ya da sorsan ne değişecek? Bittiyse,biter yani!
İnsan umudunu kaybederse yaşayamaz derler.Ben umudumu kaybetmedim sadece seni,dostluğunu kaybettim!Ama sen de önemsemesen de beni ömür kaybettin!
Hayat bu sefer gerçekten,acilen benden aldığının yerine güzel birşey istiyorum senden.Çünkü senden her vazgeçtiğimde,güzel bir şey verirdin.Öyle bir şey ver ki bana kaybettiğime deysin!
İnsanlığın,duyguların bittiği yerde ben yokum,hiç de olmadım!
Ancak elimi,yüreğimi mangal gibi yüreği olan biri tutabilir.Özü sözü bir olabilmek her yiğidin harcı değildir,ruhikizim olabilmek… Gözlerinde kaybolacağım kişiyi henüz bir ananın doğurduğuna inanmıyorum!
Birine mecbur olduğunuz için değil,sevdiğiniz için hayatınıza alın!
Neden kendi sevdiğimizi değil de,bizi sevenleri tercih ederiz,sevmek isteriz.Oysa aşk da,sevgi de,arkadaşlık da karşılıklı olduğu zaman,güzel,anlamlı!
Adı konulmamış bir sevdaya düştü yüreğim,biraz da sıradanlaştı,üzülmekten nasırlaştı galiba.Yenilen pehlivan gibi hala göz kırpıyorsun hayata,yeni bir hayat,yeni bir aşk ve sen!
Selam verdiğimiz insanlar bizim kalitemizi gösterir!
Varlığın bir dert yokluğun ondan beter!
Herkes kaderini yaşar diyorsun, peki ben neden seni yaşayamadım?
Durdurun dünyayı inecek var.Madem sahte sevgiler,sahte insanlar çoğalmış,madem gerçek aşkın yerini yalanlar almış,kirletilmiş bu güzel duygu.Artık pes diyorum vazgeçiyorum hayat senden!
Kadınlar bir melektir,onları şeytan yapan erkeklerdir!
Sen,ben olabilmek her zaman daha kolaydır.Biz olabilmek iki kişinin karışımı, duyguları olduğu için çoğu zaman cesaret,yürek ister!Bu da çok az insanda mevcuttur.Tabi amaç macera değilse,macera korkakların işidir.Bağlanmak,sadık kalmak cesurların işidir!
Sahte sevgilerle yok olacağınıza,gerçek yalnızlıkta her zaman boğulmak,kaybolmak daha erdemlidir!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon