30 Temmuz 2015 Perşembe

sol yanım


Sol yanım yaralı kalbimin hemen üstü,
Yok kalbim değil sadece sol yanımda,
Ne varsa orada var.
Herkese sol yanım ağrıyor diyorum,
Herkes kalbimin ağrıdığını sanıyor,
Boş ver herkes öyle bilsin sende öyle bil..
Sen beni kötü bil sen beni ihanet eden bil,
Ama sakın sana bir şey olmasın sakın..
Hep mutluluk yağmurunda 
Rabbim seni şemsiyeye muhtaç etmesin inşallah emi,
Mutluluktan kavrul ve bir çok şey gibi unutulur
bir gün her şey adımı da unutacaksın
Her zaman ki gibi boş ver,
Benden bu kadar canımın içi 
Gittim bak senin için nelerden vazgeçtiğim asla bilemeyeceksin,
Her zaman kördün sağırdın
Ama bu sefer artık tamamen bütün azaların yok olmuş,
Benimkiler ağrıyor biliyor musun,
Hem de çok ağrıyor ne yaptığını bilmeden sancılanıyor sürekli
Neyse yine kocaman bir neyse ben gittim sevgili,
Ben gerçekten gittim,
Ama tam olarak nereye gittiğimi de sen de bilme,
Artık bende bilmiyorum bazı şeyleri 
Tek bildiğim senin için kendimden vazgeçtim
Ben çoğu zaman sen oldum,
Uzanacak kadar bana yakın 
Ve bir o kadarda uzakken bile 
Ben senin için hep kendimden vazgeçtim,
Şu anda yoksam sadece senin için ,
Sen yine de benden nefret et ama gerçekleri asla bilme en iyisi...



DUYGU SONGÜL KAHRAMAN
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon