30 Temmuz 2015 Perşembe

EY SAHTE YAR!!!

EY SAHTE YAR!!!
Ey evrenin taçsız prensi sen şimdi başardım önce kandırdım,
Sonra gittim üzdüm kırdım düşürdüm diyorsun ya ,
Sana bir çift sözüm var sana iyi bir haberim var,
sen değilsin beni yıkan üzen,ağlatan,
Sen istesen bile başaramazdın beni yerlere atmayı,
Kaderimdir beni yıkan döken,
Ben sadece kendime kızgın ve kırgınım,
Gözümde,kafamda büyüttüğüm kadardın,
Sen sadece beynimdeki kadardın halada öylesin,
Ey evrenin sahte yalancı prensi,
Eş sahte yar,
Bir zamanlar deli gibi sevdiğim karagözlü şiir sevdam,
Benim taçsız prensim sen var ya sen,
işte bu kadarsın benim büyüttüğüm kadarsın,
Sen şimdi cebinde doldurup dağıttığın mavi boncuklar var ya,
Sen sahte sevgilerle sağını solunu dolduran yalancı sevdam,
Sahte sevgilim sen bilmesen de hala benimsin,
Sen masallardaki gizli adam,
Sen hayalimdeki sahte insan,
Hiç olmadın belki de ben sadece seni gördüm ve amaçsızca sevdim ya,
Hani sen benim sevgimi kaldıramayıp şiştin piştin havalara girdin ya,
Bende sana diyorum ki dikkat et havan bozulmasın sahte koca adam,
Dikkat et sağın solun sahte dostların birden seni terketmesin,
İşte o zaman benim yokluğumu anlayacaksın ben artık yokum asla da olmayacağım ya,
Şimdiden sana geçmişler olsun diliyorum,
Şimdiden sana sahte mutsuz dünyanda mutluluklar diliyorum,
Ama sende biliyorsun kaybeden ben olmadım asla ben sadece bir şey beklemeden sevdim, koşulsuzca.
Ben seni gerçekten çok sevdim,
Sensizlik her hücremde ama gitmeyi de geç olsa da bildim,
Beni hep kaybeden son oldun ben kazandım artık,
Ama seni değil sensizliği ve parlak bir geleceği,
Yeniden umut etmeyi ve yeniden belki de sevebilmeyi,
Git ve olduğun yerde kal ve sakın dönme!!!
Umarım yüreğinde gözlerinde aynı noktada birleşir ve mutlu olursun..
Sana tek sözüm umarım sahte dünyanı bırakır gerçek dünyanda mutlu olursun…


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon