30 Temmuz 2015 Perşembe

BEN SANA ASLA KIYAMAM Kİ!!

BEN SANA ASLA KIYAMAM Kİ!!
Sensizlik çökmüş içime,
Acın öyle bir girmiş ki kalbime,
Ne seninle yürüdüğümüz yolda yürüyebiliyorum,
Ne de yağmurda gezdiğimiz o günü unutabiliyorum..

Son anımızı yaşamışız meğerse seninle,
bir daha bilmiyorum seninle aynı sokakta yürürmüyüm,
Bilmiyorum bir daha seni dünya gözüyle ne zaman görürüm,
Hakkını helal et demek isterdim,
Vedalarda kaybolmak isterdim,
Son defa gözlerine bakmak ,
Son defa seni seviyorum demek isterdim...
Hayatımdaki olan birçok şey gibi,
Boş ver bunu da sen bilme en iyisi..
Farz et hiç olmadık, hiç bakışmadık seninle,
Hiç yürümedik el ele,
Farz et en doğru zamanda uyandık düşten,
bütün gerçekler bende kalsın sen sadece git..

En iyisi,
Tıpkı her zaman yaptığın gibi,
Sana yakışır ayrılık kokusu,
Kör düşlerimde kaybolma sakın,
Sana asla kıyamam,
Benim yaşadığım hiç bir şeyi sen yaşamamalıydın,
Senin için senden vazgeçtim,
Sırf sen üzülme ağlama diye,
Canımdan ötesin..

Gözlerin artık kime akarsa baksın,
Benim yüzümden artık ağlamayacaklar,
Üzülmeyecekler biliyorum,
Sevgi fedakarlıksa eğer senin için senden vazgeçtim,
Bunu da bilme sakın sadece git...



DUYGU SONGÜL KAHRAMAN
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon