29 Temmuz 2015 Çarşamba

SENİ SEVİYORUM!!!

SENİ SEVİYORUM!!!
Evet seni seviyorum çünkü bana hayatım geri vermeyi geçicide olsa bir ışık olmayı teklif ettin, bana ben olduğumu hatırlattın ve gözlerim seni arar oldu tüm her yerde..
SENİ SEVİYORUM
Çünkü sen bir yeniliktin benim için bir hiç gibi hisseden bu yüreği yeşerttin ve yeniden benimde yaşamam gereken duygularımı hatırlattın, uzun zaman sonra kalbimi yeniden çarpmasına neden oldun..
SENİ SEVİYORUM
Çünkü sen benim umudumdun, aydınlığımdın, şiir gözlümdün sen hiç bilmesen de ben seni hep seviyor olacağım, artık bu kalbin başkası için çarpsa da hayatında başkası olsa da bu yürek hep seni sevecek çünkü sen idolümdün yine sen bilmesen de,yüreğimden en son kalbimdin, her şeyimdin anla işte..
SENİ SEVİYORUM
Bazen nedensiz de sevilir,özlenir. İlk nedenim yoktu aslında gülüp geçmiştim ilk beni sevdiğini duyduğumda… Ne zaman gittin perişan ettin öldürdün beni işte o zaman seni çok sevdiğimi anladım ama artık çok geçti ve sen başkasına aittin artık hep orada kalacaksın..
SENİ SEVİYORUM
Final kötü bitti seninle hayatım karardı,ne kadar ağladım ve kendimden özür kaç kere diledim seni sevdiğim için artık sayısını ben bile hatırlamıyorum, vedalarda bile buluşamadık seninle. Her gün sevgim üst üstte katlanıyor ben hala seni çok seviyorum. Sen hiç gelmeyecek olanı bekledin mi? Hiç saatlerce dua ettin mi? Yazık sen yoksun ve her türlü acıya rağmen o kadar mesafeler bile seni bu kadar sevmemi engellemiyor ilk gün ki gibi hatta katlanarak, çaresizce, yine hiç bir şey beklemeden senin mutlu olman için kendi mutluluğumdan vazgeçerek
SENİ SEVİYORUM


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon