15 Şubat 2021 Pazartesi

şarlatan/ LUSET KOHEN FİNS


 #Şarlatan #LüsetKohenFins #GATEYAYINLARI
#KİTAPYORUMUM Yazarın #korsancısı Kitabından sonra 2. okuduğum ve kalemini tarzı bana uyduğu için çok sevdiğim kitaplar olarak kütüphaneme geçti. ☺ Devamı DAHİL kitabıymış. En kısa zamanda tüm kitaplarını okumaya niyet ediyorum.
Kitapta Rüyaların da yüzünü görmediği Samuel ve onun verdiği mesajlar ile uyanan Seren aslında hayat amacını bulamamış bir kadındır. Rüyalarının mesaj içerdiğini bilmekte ama çözememenin verdiği ruhen yorgunluk vardır. Yengesi ve annesi aynı kazada yıllar önce ölürler. Abisi ve babasından da uzakta yaşam mücadelesi veren Seren için inanılmaz şeyler hayatına girmeye başlar. Aslında tesadüf yoktur hiç bir zaman. Ara sıra selamlastığı komşusu intihar edince teşhis için polis ona ulaşır. Ölmüş komşusunun cebinde bulduğu telefon numarası onu farklı yetenekleri olan İsmail ve Timuçin'e yönlendirme yapacaktır.
Timuçin ile ilk günden oluşan bağları aslında Seren'in sandığından da eskidir.
Parapsikoloji, mistik, olağan dışı gibi görünen olayların bende perde arkasında henüz çözüme kavuşmayan ama bildiğimizi sandığımızdan daha çok şeylerin olduğunu düşünüyorum. Çocukluğumdan beri de ilgimi çektiğini söyleyebilirim.
Kitabın devamının olması beni çok mutlu etti çünkü; Timuçin böyle bitmemeli. Hipnoz olduğu kaydı izlemek istemeyen Seren bakalım devamında izleme şansı olacak mı? ☺ Onunla birlikte hipnozda verilen mesajları çok merak ediyorum.
Ölüm bir bitiş mi?
Hipnoz esnasında insanlar neler yaşıyor?
Kitaptan kendi adıma bir çok şeyi hayatımda çözdüm diyebilirim. İnsan bir yere kendini ait hissetmiyorsa, uyum sorunu yaşıyorsa belki de bunun nedeni olması gereken insan ile ve yerde değilsiniz demektir.
Eğer gerçek bir duygu varsa güven de kendiliğinden gelir, soru işaretleri de kaybolur. ☺ Seren ile Timuçin bunu yaşadılar. Gerçek birliktelik öğreticidir. ileriye taşır.
Şimdi Timuçin gittiğine göre Seren'e ne olacak? Seren eski mesleğine ve mutsuz yaşantısına geri mi dönecek? Timuçin ile Seren bir daha nerede karşılaşacaklar?
Bu sorularımızın cevabını DAHİL kitabinda bulacağımızı düşünüyorum.
Duygu Songül Kahraman

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon