21 Temmuz 2015 Salı

*()* BABİŞKOM *()*

*()* BABİŞKOM *()*


Bana göre benim babam dünyanın en yakışıklı erkeğidir. Kız çocukları babalarına hep küçükken asıktırlar ve çok düşkün olurlar. Ben de öyle büyüdüm. Babam benim her zaman en büyük aşkım olmuştur. Bana göre en yakışıklı en karizmatik erkek odur.

Deniz mavisi gözleri sarışın saçları vardı eskiden. Şimdi ise bükülmüş bir beli, tek gözünü glokomdan kaybetmiş ama hala deniz mavisi gözleri yerinde olan, pamuk saçları ve hafif kirli sakalıyla hala karizmatik ve yakışıklı.Yaşına rağmen hayat dolu ve yaşam isteği ağır basıyor. Onu gerçekten çok seviyorum. 
O bir ATATÜRK çocuğu. Öyle söylüyorum çünkü MUSTAFA KEMAL ATATÜRK vefat ettiğinde o 5 yaşındaymış. Gözlerinin rengi ATATÜRK’ÜN gözlerine çok benziyor. 
ATAMIZI ben de çok seviyorum, ve çokta saygı duyuyorum. Keşke tanışsaydım onu yaşasaydım dediğim nadir insanlardan.
Ama maalesef o büyük fırsatı kaçırdım ve artık hiç olmayacak bir hayalden ibaret sadece. Babişkom bazen hava atar bize ben gördüm siz görmediniz diye, anılarını paylaşır bizimle. Oysa o büyük insan vefat ettiğin de çok küçükmüş sadece vefatını hatırlıyor o büyük insanın. 
Bazen kızıyorum babama bana göz rengini vermediği için. Bazen de teşekkür ediyorum. Çünkü bir bayan da mavi göz güzel olur mu hiç bilmiyorum. Öyle ya da böyle bana göre benim babam cami yıkılmış ama mihrap hala yerinde olan krallardan. Erkekler biz bayanlar gibi değil güzel yaşlanıyor. Beyaz saçları ve hafif kırışıklık bir çok erkeğe inanılmaz yakışıyor. Babam kadar hayatı seven herhalde çok az insan vardır.Çok ciddi bir rahatsızlığı yok. Bazen ben onun yanında çürük elma gibi duruyorum.
Efendim sözün kısası pazar günü olan babalar gününü önce baş tacım olan babişkomun sonra tüm babaların baba adaylarının BABALAR GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.
Babalık da çok kutsal bir şey bence. Çünkü anneler 9 ay boyunca çocukla bir bağ kurarken birden bire çocuk doğunca eline verip bu senin çocuğun baba oldun diyorlar. Kesin bir bunalımdan geçtiklerini düşünüyorum. Ama o küçük şeyin sıcaklığı kısa zamanda kendisini gösteriyordur eminim. Sonra hamilelik döneminde de eşine biblo gibi davranmaları lazım. Yanı zor iş anlayacağınız. 
Çocuklarıyla arkadaş olmayı başaran babaları kutluyorum.Tekrardan babalar gününüzü kutluyorum.

Herkese teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum…


NOT: BU YAZIYI EN ON BEŞ YIL KADAR ONCE YAZMIŞTIM.AMA COK CÜMLE BOZUKLUKLARI VARDI. ŞİMDİ DÜZENLEMEYE ÇALIŞTIM. TEKRAR SİZLERİN KARŞISINA SUNUYORUM. ŞU AN MAALESEF BABAM ARTIK HAYATTA DEĞİL. LÜTFEN HERKES ANNE VE BABASININ KIYMETİNİ BİLSİN.  OKUMAK ZAHMETİN DE KALAN HERKESE TEŞEKKÜR EDİYORUM.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon