30 Temmuz 2015 Perşembe

HER YER SEN KOKUYOR!!!

HER YER SEN KOKUYOR!!!

Ölüm yine bize mi geldi gülüm,
Hüzün kokuyor bu topraklar,
Sağım solum sen olmuşsun,
Üstüm başım sevda kokuyor,
Sen kokuyorsun.
Söyle ben mi sana geç kaldım,
Sen mi çok erken gittin.
Yine kara sevdalara düştü yaralı gönlüm,
Ayrılık kokuyor etraf,
Sensizlik kokuyor.
Söyle ben mi çabuk pes ettim,
Yoksa sen mi beni hiç istemedin.
Seni özlediğim kadar kendimi bile özlemedim,
Yine ölüm bize mi geldi,
Yine mi kaybeden bendim,
Yoksa hiç mi biz olamadık,
Dilim git diyor, yüreğim kal,
Belki de sensizlik kaderim benim,
Hep uzaktan bakmak,
Sen mutluluğa göz kırparken ben her gün öldüm,
Madem imkansızsın hadi git,
Hiç olmamış gibi bende gidiyorum dünyamdan...


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon