19 Temmuz 2015 Pazar

BİTENLERİZ BİZ.

BİTENLERİZ BİZ.
Sevseydin görürdük
Sevmiyorsun ki, sadece dilinle bir şeyler geveliyorsun
Kendin bile anlamıyorsun belki, ne söylediğini
Boşver
Kalbim öyle bir kırık, öyle bir dökük ki,
Sana söylemem gerekenleri bile hatırlamıyorum artık.
Korkuyorum be şiir gözlüm
Her seferinde sonumuz hüsran mı olmalı seninle?
En güzeli, sonsuza kadar kaçıp gitmek belkide
Bilemiyorum
Duygularım isyan ediyor ve asla mantığım dinlemiyor.
Ah be şiir gözlüm
Keşke beni sen anlayabilseydin ve bende bu kadar erken,
Bitti demeseydim
Dedim ya boşver.
Bundan sonra ne sen beni anlayıp bana geri döner ve benim olabilirsin.
Ne de ben seni dönsende artık kabul edebilirim.
Biz kaybetmeye mahkumuz herhalde
Sana olan özlemim artık burnumu sızlatıyor ve sen yoksun.
Ve artık hiç olmayacaksın!!
(Duygu Songül Kahraman)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon