19 Temmuz 2015 Pazar

BU GÜN DOLUYUM MAZİDEKİ GİBİ

BU GÜN DOLUYUM MAZİDEKİ GİBİ
Hissetmek yoruyor insanı,
Yine hissediyorum sol tarafımı,
Aşkın ayak seslerini duyuyorum,
Yürüyor üzerime doğru,
Benim için aşk demek,ihanet, sessizlik demek,
Aşk yalan, dolanla kavrulmuş yalnızlık demek,
Kapalı kutu gibi sessizliğim,
Kendime itiraf edemiyorum,
Yarınlar ağlamasın, yarınlar kıpırdamısın,
Sadece güven koksun,
Kapalı sol tarafım sessiz,
Açılmasın istiyorum, kıpırdamısın,
İlk defa üzülmüyorum giderken,
Güven koksun dört bir yanım,
Seni sana, sahte olan ne varsa bırakıp gidiyorum,
Başlamadan bitti yine köşe başları,
Kimse öpmesin yüreğimden, istemiyorum,
Aşkın ayak seslerine kulaklarım tıkalı,
Ayarlarım kapalı, ben kapalıyım sessiz olan her şeye,
Bak gidiyorum ve sen geçmişimde kalıyorsun,
Yeniden asil ve güvenli yalnızlığım hoş geldin…
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon