24 Temmuz 2015 Cuma

Benimde hayallerim vardı

Benimde hayallerim vardı,
Bir yasam,bir minik el, bir meslek,
Hesapta yoktu hayatla ayrılık,
Benimde hayallerim vardı, hiç canim acımayacaktı,
Güya aşk kapımı çalacaktı ve mutlu olacaktık.
Hep gülümseyecektim hani, hiç yoktu hesapta azalarımdan tek tek vazgeçmek zorunda kalmak…
Benimde hayallerim vardı, bir kitabım olacaktı adimi taşıyan,
Yazdığım şiirler sana seni anlatacaktı,
Tüm dünya sesimi duyacaktı mutluluğumuz bizle birlikte büyüyecektik,
Hiç korkmayacaktım sen tuttuğun surece elimi,
Oysa!
Gıdım gıdım vazgeçiyorum kendimden…
Hiç hesapta yokken hayatla ayrılık,
Kapımda ölüm sessizliği çıldırtan soğuk nefesi,
Vazgeçmek istemediğim halde gidiyor bana ait şeyler,
Yeni umudun kapısı bazen yeniden sen olsam diyorum,
Soluma saklamıştım seni, oysa solum ölmüş, ölüyor,bitmez sandığım her şey gibi hayatta bitiyor.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon