20 Eylül 2014 Cumartesi

*()* ÜMİT MURAT *()* ESARET *()* ARTIK YARIN YOK *()*

*()* ÜMİT MURAT *()* ESARET *()* ARTIK YARIN YOK *()*

İlk başta şunu söyleyim sizi son derece sıra dışı bir roman bekliyor. Pardon Roman dedim değil mi? Roman içinde roman bekliyor. Yani doğru anladınız. İçinde iki tane roman var ki, yazar bunu çok güzel bir şekilde birleştirmiş. Romanın 1. bölümünde yazar süsleme sanatı kullanmış ki acayip güldüm. Aslında kötü bir olayı gülümtererke anlatıyor. Bu çok hoşuma gitti. Bende yazılımlarımda süsleme sanatını kullanırım ki bu özgüvendir bence. O yüzden keyifli bir başlangıç yapıyorsunuz. Sonra Sizi duygu yüklü bir macera bekliyor. Hangi kahramanlarını anlatıyım. Dedim ya roman içinde roman var ona rağmen fiyatı çok ucuz tutulmuş bir roman. Bana göre en az 50 L olmalıydı ki kesinlikle değerdi. Bir kere başlangıcında asla sonunu tahmin bile edemiyrsunuz. Hatta sıkıcı deyip 2. bölümden bırakmak isteyenler olabilir. Oysa Her sayfayı bir şey kaçırmamak adına 2 kere okumama rağmen koptum resmen. İpek Renat’a çok üzüldüm. Tabi ki Safa’nın ritmesine yok olmasına çok üzüldüm. Romanın yarısına kadar Safa’ya kızabilirsiniz İpek Renat’ın hayatından çaldığı için. Oysa romanın yarısından sonra öyle sıra dışı bir şey oluyor ki şok oluyor resmen. Deyim yerindeyse Safa ile telefonda konuşmayı beklerden Safa ile hiç tanışamamak. Resmen küçükken oyuncağımı kaybetmiş kadar üzüldüm. En sevdiğim roman tarzı kesinlikle sonunu tahmin edemediğim kitaplardır. Okuduğum ayırdığım vakit’e kesinlikle değdi. Romanda Asaf’a da gerçekten üzüldüm. Roman yazmak adına çok fazla kendinden ödün veriyor. Okuyucuya tiyo vermemek adına yorumumu kısa tutmak istiyorum. Ama kesinlikle okunması gereken bir kitap. Yazar Ümit Murat’ı tanıdığım için gerçekten şanslı buluyorum kendimi. Kendisine teşekkür ediyorum bu harika eserlerini bana gönderdiği için.

Vee Esaret biter. Ritti safa, ritti azap geriye yeni roman kahramanları kaldi. Ritti Safa.Herkesin okumasi gereken siradişi bir roman. Asaf öyle bir deyişi var ki. Ritti Safa. İnsanin içi burkuluyor. Bir sevgilinin terkedilmesi kadar acı. Bundan snra sizin icinde kaldirım taslarınin, dehliz'in, rittı sozcukleri anlam tasiyacak.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon