20 Eylül 2014 Cumartesi

*()* ALDATILMIŞ MASUMİYET *()* NERMİN KILIÇMAN *()*

*()* ALDATILMIŞ MASUMİYET *()* NERMİN KILIÇMAN *()*
Kadın olarak aldatılmak mı zor? Yoksa ikinci kadın olmak mı zor? Ya evliliğiniz de aldatılıp yalnız kaldığınızda evli bir adama aşık olsaydınız napardınız? Ya evli olup başka bir kadına aşık olsanız? Bu romanda her çerceveden duyguların işlendiği, ayrıntılı irdelendiği bir hikaye göreceksiniz. Belki de ilk defa aşk’ı gerçek anlamda sorgulamaya başlayacaksınız. Gönül, Tülin, Metin, ,Fikret, Levent,Emre hepsinin tek derdi mutlu olmak. Bu kitap da bir şeye daha değinilmiş sırf çocuklar için eş ölünce yerine evden başka bir kızın verilmesi, neden ve sonuçları. Aslında çok kurban ediyoruz hayatları maalesef. Ama sanırım tecrübe böyle bir şey . Bu kitapta birçok şeyi yaşamadan öğrenebileceğiz. Aslında kimseyi yargılama hakkımızın olmadığını bu kitap sayesinde bir kez daha anlayacağız.
Ben bu kitabın yüreğini çok sevdim. Bazen Metin’e bazen Gönül’e, Tülin’e kızdım. Bazen de hepsini kader kurbanı olarak nitelendirdim. Gerçekten bir çay saatinde kafanızı dağıtarak okuyabileceğiniz harika ve çok yol gösterici bir kitap olarak düşünüyorum.
Yazar NERMİN KILIÇMAN’a bu değerli kitabı benimle buluşturduğu için ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Yazarın yeni eserlerini büyük bir merakla bekliyoruz.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN —

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon