25 Eylül 2015 Cuma

*()* BAYAR ÖZER *()* KIRGIN *()*

*()* BAYAR ÖZER *()* KIRGIN *()*

Hani saf duygular vardır çocukluğumuzda yaşanan bir oğlan ile kızın yaşadıkları. Sonra araya engeller girer hani Aşk kazansın derken başka şeyler kazanmış gibi durur. Başkadır o buruk Aşk acısı. Saftır, temizdir. Her hatırlandığında bile anılar canlanır, yeşerir. İnsanın yüreğini kanatır, isyan ettirir. Bir daha asla aşık olmam denir. İşte bu kitap da hep söylediğim artık eski saf aşk kalmadı dediğim bir göze yazılan harika ötesi sözler, şiirler ve duygu yoğunluğunu yaşayacaksınız yazar ile birlikte. Kitap Şiir kitabı değil. Deneme türüne benziyor ama bence roman tadında bir heyecanla okuyacağınız sonucu acaba kavuştular mı diye düşündüren bir hız, heyecanla okutturan bu kitabı okurken ben çok keyif aldım. Yazar ile sürekli okurken nerdeyse birkaç sayfada bir paslaştık. Sürekli sorduğum soru şu ; kavuştular mı?
Sonuna kadar bunun cevabını tabi ki alamadım. Yazar da haklı olarak sonucu benimle paylaşmadı. Size bu temiz duyguları hissettiren, bir erkeğin de gerçekten sevebileceğine inandıran, sizi üzen, sevindiren duygu karmaşası yaşattıran bu kitabı elinizden bırakamayacaksınız. Kendinize bir iyilik yapıp en kısa zamanda bu kitabı edinin derim.
Değerli yazar Bayar ÖZER’e bu değerli kitabı bana imzalı olarak hediye ettiği için teşekkür ediyorum. Eserlerinizin devamını bekliyoruz güzel insan ve inşallah nice eserleriniz de tekrardan dostluğumuzun daim olması ve geleceğin ışıldaması dileğiyle.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon