20 Eylül 2014 Cumartesi

*()* SERCAN GÖRDÜM *()* YEŞİL KUYU *()*

*()* SERCAN GÖRDÜM *()* YEŞİL KUYU *()*
Romandaki kahramanlar kesinlikle bizden biri, yaşadığımız, gördüğümüz olaylar. Hangimiz Bir yeşil göz’e şiirler yazmadık, hangimiz umutsuz aşk’ımızı umuda çevirmek için uğraştık. Hangimiz kıskanmadık. Sıcacık bir aşk hikayesini yazar sanat ile birleştirmiş. Umuda yolculuk yüreğim hesabı aşk’ta yaşanması gerekn tüm ayrıntılar hızlandırılarak anlatılmış. Ha şimdiki aşk’la kıyaslamayın anlatımları. Burada anlatılan eskiden yaşanan masum aşk’lar vardı hani, bir göze destanlar yazılan. Selma ile Sadri’nin hikayesi böyle bir şey. Klasik bir Türk toplumundan bahsedilmiş. Dede, ebe, arkadaş çevresi, temiz yürekli insanlar. Bu kitapta kötü insanlarla yer verilmemiş. Hayatın hep olumlu tarafından bakılmış. Bu kitabı okuduğunuzda gerçek aşk’ın varlığına bir kez daha inanacaksınız. Bir şeye daha inanacaksınız okumanın, yazmanın, sanatın gerekliliğine ve rahatlatıcı yanına. Bir şeye daha inanacaksınız bir bayan ile erkeğin aşk yaşamadan yardımlaşma yapabildiğine Aslı çok şanslı bu anlamda. Benim için en önemli yeri bana göre bir aşk’ın dokunmadan da gayet hoş paylaşımlar yapılarak yaşanabildiği. YEŞİL KUYU’ da buna şahit olacaksınız. Yazar bir şeye daha önem vermiş aile birliğinin önemine ve evlenmeden ortak paydaların bulunması gerektiğine. Kitap 80 sayfadan oluşuyor. Eğer bir çay saatinizde kafanızı dağıtacak fazla ağır olmayan ve size umut olacak bir kitap seçmek isterseniz YEŞİL KUYU tam size göre. Üstelik fiyatı da çok uygun. Sadece 7,5 L. Ama bazı sitelerde bu fiyat 5,5 L olabiliyor.
Yazar SERCAN GÖRDÜM’e bu kıymetli eseri ile beni buluşturduğu için teşekkür ediyorum.
YEŞİL KUYU günümüz aşk’ların inadına sizi aşk’a inandıracak ve gerçek aşk’ı sorgulamaya başlayacaksınız..
Sevgilerimle
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon