20 Eylül 2014 Cumartesi

*()* KANATLI KELEPÇE *()* NİLÜFER ÇELİKTEN *()*

*()* KANATLI KELEPÇE *()* NİLÜFER ÇELİKTEN *()*
11Şarkılık CD + Kitap birlikte 
AŞK
Karşımda duvar bile yok
Havaya resim yapıyorum…
Benden başka gören yok
Hayran hayran bakıyorum…

*() *()* *()* *()* *()* *()* *()* *()* *()*

BAĞ
Kondu…
Alın yazımın mührü
Bir gece…
Sen
Üçüncü gözümden öpünce…

*() *()* *()* *()* *()* *()* *()* *()* *()*

Sanaçı, yazmış olduğu şiirleri ve çizdiği resimlerini, söz, müzik, aranje ve yorumlarının tamamı yine kendisine ait 11 şarkılık CD albümü ile birlikte sunuyor okura…

BENİM KİTAP VE CD ALBÜMÜ HAKKINDA YORUMUM

Sabahtan beri dinliyorum ve acayip keyifli ve beynimin dinlendiğini hissettim. Okurken kitabı çok eğleniyorsunuz.Harika resimler ve şiir ve sözlerin bulunduğu kitabı okurken bir yandan CD’i dinleyebilirsiniz. Uzun zamandır dinlediğim en güzel melodi diyebilirim. Sıra dışı bir kitap istiyorsanız almanızı tavsiye edeceğim. Üstelik CD albümü yanında ödül gibi, sürekli dinleyebileceğiniz bir ödül. Asla eskimeyecek her istediğiniz de bıkmadan keyifle okuyabileceğiniz, o harika sanatçının bizzat kendi çizdiği eserleri görürken büyüleneceksiniz. Kitabın kapağı çok şey anlatıyor aslında ve ben sadece kitap beklerken CD’i görünce de daha bir mutlu olduğum bir an’dı.
Hala şu satırları yazarken dinlediğimi söylesem şaşırırsınız. Bu eser elime geçtiği için ben kendimi çok şanslı buluyorum.
Değerli sanatçı, Nilüfer Çelikten’e Bu harika eserlerini benimle buluşturduğu için teşekkür ediyorum. İyi ki sizin gibi sanatçılarda var ülkemizde.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon