20 Eylül 2014 Cumartesi

*()* CEVRİYE KALKAN *()* KALEMİN SİHRİ & SUYLA *()*

*()* CEVRİYE KALKAN *()* KALEMİN SİHRİ & SUYLA *()*

Değerli yazarımızın 2. kitabının arka kapağı belli olmuş bile. Ben heyecanla bekliyorum o değerli kitabı. Bana hissettirdiği düşünce şu, Umut her zaman vardır. 
Yeter ki kendi yolumuzu olumsuz düşüncelerimizle tıkamayalım. Hayatın kendisi mucize ise bizler de onun parçasıyız. Alıyoruz elimize kalemi tek tek yazıyoruz istediğimiz mucizeleri, özgür bırakıyoruz sonra düşlerimizi. Evrene gönderilen doğru niyetler her zaman yerini bulur. Madem düşünce ile renkleniyor olaylar ve gelecek. Niye pozitif düşünmek varken negatif düşünerek mesai harcayalım. Cevriye hocamın yeni kitabının kapağı bana bunları hissettirdi. Heyecanla bekliyorum yeni eserin bir an önce bizlerle buluşmasını. Hayatın farkına hep birlikte varmanın keyfini bu kitapla yaşayacağımızı biliyorum. Teşekkür ediyorum Yazar Cevriye Kalkan’a benimle bu değerli kitabını henüz çıkmadan kapağındakı o umut vadeden cümleleri benimle buluşturduğu için. Yolumuz aydınlık ışık olsun sevgi ve aşk ile. Öyle de oldu.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon