24 Temmuz 2015 Cuma

Eski yazılım

(Eski Yazılımlarımdan kafamın karıştığı, arınma dönemini ilk yaşadığım zaman dilimi)
Tek gerçek ölüm belki de, yoksa bu kadar hayatta kalmak için uğraştıktan sonra bir hastalığı yenememek ya da bir anda nefesin tükenip gitmek zorunda kalmak bilmiyorum... Ölüm tek gerçekse niye bu mücadele o zaman niye üç günlük dünya için düşmanlarımız ya da sevmek sevilmek için mücadele ediyoruz yada para kazanmak için. Acayip aklım karışıyor bazen ama nedenin hiç bulamayacağım galiba. Bir çok merak ettiğim şey gibi bu kafamı karıştıran sorular aynı ölüm gibi yanıt bulamadığım için yok olacak… Hayat çok garip bir yer birden nasıl buraya geldik ve niye gitmek zorundayız zamanı gelince onu da bilmeyi çok isterdim… Bugünler de fazla inatçıyım galiba hep cevap bulamadığım soruları düşünüyorum hep de imkansız şeyleri istiyorum mesela lise yıllarıma inmek gibi yeniden başka kişilik ve başka bedende doğmak gibi. Ama bundan o kadarda emin değilim en iyisi lise yıllarıma inmek başkası olmak istemem ben aslında o kadar da cazip değil ama galiba gerçekten kafamdaki anormal soruların cevabını bulmak keyif yapmak kadar renkli olurdu belki bir çok şeyi de çözerdi benim acımdan ama mantıklı bir açıklama henüz bulamadım varda o kadar net değil. Sadece imtihan ve kader demekte son günlerde bana göre değil.Sadece niye günah işliyoruz ve bedel ödüyoruz falan. O zaman kendimizi kontrol etme imkanımız var demek ki buradan bu anlam çıkar… Neyse kimse okumasın en iyisi kimsenin kafası benim gibi karışmasın isterim



DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon