2 Mart 2019 Cumartesi

YALANCI POLLYANNA KİTABIMA YAPILAN 7. YORUM


3. kitap yorumumuz geldi bile Özlem Tunalı hocamdan geldi. Kendisine teşekkür ediyorum.

YALANCI POLYANNA beni şaşırtan bir kitap oldu, uzun zamandır anlattıklarından bu kadar etkilendiğim bir kitap olmamıştı. Kalpten çıkan söz yetenekle buluşursa ortaya Duygu Songül Kahraman'ın kaleme aldığı YALANCI POLYANNA gibi bir kitap çıkıyor. Sağolsun kitabında bana da yer vermiş, ne büyük incelik. Her sayfayı merakla okudum, gerçek yaşam öykülerini her zaman çok sevmişimdir. İsterse eğer insanın başaramayacağı bir şey yok Allah'ın izniyle. Bunu daha iyi anlayacaksınız okuduğunuzda ve bir de güzel olan bilinçaltına değinmeden geçmemiş. Düşüncelerinin nasıl gerçeğe dönüştüğünü anlatmış. Bugün bebeğimi uyutmak için ayağımda sallarken fırsat buldum; 2 saat içinde kocaman kitabı bitirdim, düşünün ne kadar sürükleyici. Ne kadar güzel bir ruha sahip olduğunu bir daha anladım. Siz de okuyun... Hayatın içinden bir kitap.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon