8 Ocak 2017 Pazar

NE GEREKSİZ İNSANLAR TANIDIK

Hayır burada bir yanlışlık var. Herkesin künyesinde İNSAN yazıyor. Bu gruba zalimler de dahil mi? Ya tecavüzcüler, peki ya vatanını, insanlığını satanlar da dahil mi? İnsanlar, insanlık nereye gidiyor hayat? Sınıf mı atladık biz şimdi insanlığımızı bir yere bırakarak? Hani nerede bir kap yemeğini paylaşan, mahallesinde ki kızları koruyan delikanlılar? Nerede kaldı koşulsuzca evladını koruyan anne, babalar. Bu gözler babanın kızına, erkek kardeşin, kız kardeşine tacizine gördü, duydu. Neredesin eyy insanlık? Hangi deliğe saklandın? Yok arkadaş öyle bir dünya olmalı ki gitmeliyim beni kimsenin tanımadığı yerlere. istifa ediyorum bu hayatta yaşamaktan. Hani hepimiz kardeştik, dostluk severdik koşulsuzca. Biliyorum insanlık istifa edeli uzun zaman oldu da, bu kadar mı yamyam olduk, insanları harcar iken. Hayır istemiyorum burada yaşamak. uzaya gidebilir belki uzaylılar ile yaşayabilirim, ya da mars ya da ya da dünya dışında herhangi bir yer. Şartmı burada doğdum diye, burada ölmek.
Masum insanlar ölüyor. Masum çocuklar geleceği görmeden ölüyor. Hayır burada bir yanlışlık var. Ya ben gideceğim buradan ya da bu insanların geleceğini çalan herkes yok olmalı. sihirli kürem nerede? ya da sihirli değneğim dokunsam birden yemyeşil olsa alev alev yanan geleceğimiz. Pişman ve üzgünüm insan olduğum için. Hani sevecektik ya koşulsuzca. Madem kötüler insan olamıyorsa sadece künyelerin de insan yazıyorsa ben istifa ediyorum öyle ise insan olmaktan. Belki uzaylı olurum, belki marslı ama insan olmam artık.
Duygu Songül Kahraman

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon