26 Aralık 2016 Pazartesi

SÜRPRİZ YUMURTAM BİZİ ÇOK ÖZLÜYORUM

SÜRPRİZ YUMURTAM BİZİ ÇOK ÖZLÜYORUM
Özlüyorum hasretini, özlüyorum seni özlemeyi,
Bir zamanlar yanımda iken bile özlerken,
Şimdi rüyama girmeni bile özlüyorum,
Şahidim artık gök kubbe bizim geçmişimize,
Akan nehirler şahit, yağan yağmur,
Çıldırtan yalnızlığım şahit seni özlediğime,
Özlemek bize yakışıyor,
Özlemek bizim ilacımız,
Özlersem geri olacağız sanıyorum,
özlersem yepyeni günlerimiz ışıldayacak geleceğe,
Seni yüreğim ile çağırıyorum.
Bilmiyorum ne kadarını duyuyorsun?
Seni özledim...
Seni sevmek nasıl bir şeydi biliyor musun?
Hani yıldızlar yere iner de taç yaparsın ondan takarsın saçlarıma.
Hiç saçımı taramam hani, yıkamam bile hatta,
Hatta ekmek arası yaparız da arasına koymayı unuttuğum tuzumsun sen,
Hani rüzgar eser, ona rağmen nefes alamam burnum tıkanır ya,
Sen gelince açılır tüm gök kubbe,
Hani üşürüm de bir türlü ısınmam,
Sen gelince ısınırım yüreğimle,
Gülümseyen yüreğin bana ışıldar,
Bakışın mühürler geleceğimizi,
Sürpriz yumurtam  ben seni işte bu kadar özledim,
işte ben seni bu kadar çok seviyorum.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon