7 Aralık 2016 Çarşamba

-ERTUĞRUL ÖZKÜK-TUHAF-

-ERTUĞRUL ÖZKÜK-TUHAF-

Ben size bu kitapta, başkalarının hayatlarından ve kendi hayallerimden inşa ettiğim tuhaf hakikatleri anlatacağım. Onları ben yarattım, onlar da beni yarattı.

Sizi inancın labirentlerine sokacağım. Tabiatın açıklanabilir caddelerinin alelade kalabalıklarından kurtarıp, tenha ara sokaklara çekeceğim.
Aydınlıklardan kaçıp, loş kapı aralarında iş tutacağız. İnsana ait hiçbir şeyin şaşırtamadığı ruhları bile şaşırtacak şeylere dalacağız.

Tek şartım var.
Sorgulamayacaksınız, ikna olacaksınız, biat edeceksiniz, inanacaksınız.
Bana inanacaksınız. Kayıtsız şartsız inanacaksınız.

Çünkü bu bir yolculuk. Tuhaf şeylere yolculuk. Gerçeğin katı ufkunun ötesine geçeceğiz. Kaf Dağı'nın arkasındaki Simurg'a gideceğiz. "Otuz Kuş"u bulmaya çalışacağız. Allahtan ki bulamayacağız.

Söz veriyorum: İyi bir yolculuk olacak. Arkanıza yaslanın, rahat edin, kendinizi bırakın. Ve emin olun, bu yolculuk, yolculuğun kendisi, gittiğimiz yerden çok daha tuhaf, çok daha baştan çıkarıcı.
Bu kitap bittiğinde geride kalan harabe ise, hepimizin hakikati olacak.


İnce Kapak:

Sayfa Sayısı: 244

Baskı Yılı: 2010


e-Kitap:

Sayfa Sayısı: 108

Baskı Yılı: 2010


Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap

KİTAP YORUMUM
Ben zaten olağandışı gibi görünen olaylara inanan bir insan olduğum için çok keyifle okudum. Kitapta öyle örnekler verilmiş ki ölmeden önce yazılan mektuplar ölümünden yıllar sonra bir şekilde karşısına muhatabın çıkıyor. Kazınan şekiller geçmişe dair bizlere tarih hakkında ipuçları veriyor. İdam edilen kişiler ise yine bize birçok ipucu vererek gidiyor. Ama görmesini bilirsek. Kitaptan anladığım şu ki, kesinlikle ölenlerin ruhu var ve yaşıyor. Öldükten sonra bile yapması gerekeni yapıyorlar.
Ölmüş babanızı yıllar sonra odanızın ortasında görseydiniz ne hissederdiniz? Dediğim gibi kitabı okurken kitleniyorsunuz resmen. Mutlaka herkesin okuması gereken değerli bir eser tavsiye ederim.  


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon